آموزش طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای
آموزش طراحی بنر تبلیغاتی چگونه بنری طراحی کنیم که در عین سادگی، جذابیت خاص خودش را داشته باشد و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مفیدی از بنر در ذهن مخاطب جای بگیرد. طراحی بنرهای تبلیغاتی کاری ساده نیست. در این مقاله نکاتی را دربارهی طراحی بنرهای تبلیغاتی به شما خواهیم گفت و برای آشنایی بیشتر با این نکات نمونههایی را خواهید دید. آموزش نکات طراحی بنرهای تبلیغاتی برای کمپینهای دیجیتال پیش از شروع به طراحی بنر تبلیغاتی، باید چند موضوع مهم را بدانید: ابعاد بنر شما چقدر است، نوع فایلی که بنر را باید در آن ذخیره کنید، چیست، و بیشترین حجم این فایل چقدر میتواند باشد. بدون این اطلاعات، ممکن است بنری فوقالعاده طراحی کنید که نمیتوان از آن استفاده کرد. بیشترین اندازهی فایل گوگل برای بنرهای تبلیغاتی ۱۵۰kb است. بنر تبلیغاتی شما باید سه قطعهی اطلاعاتی را در خود داشته باشد: لوگوی تجاری یا برندینگ، پیغام شما و فراخوان عمل (call to action). این سه تمام اطلاعات لازم را به بیننده میدهند: شما چه کسی هستید، قصد انجام چه کاری را دارید و گام بعدی چیست. این بنر برای شرکت Dollar Shave Club از توازن خوبی برخوردار است: لوگو خوانا است، اما مرکز توجه نیست و بر پیغام و CTA نیز تاکید شده است. یادتان باشد: فضای بنر محدود است و بیننده برای مدت کوتاهی به بنر خیره خواهد شد. متن طولانی، بنر شما را شلوغ و خستهکننده میکند و بهعلاوه بیننده باید زمان بیشتری را صرف خواندن آن کند. نمونه طراحی بنر تبلیغاتی نامناسب که CTA ندارد این بنر برای معرفی برند مناسب است، اما احتمالا بیننده با دیدن آن مشتاق نمیشود و کلیک نمیکند. این بنر برای یک شرکت هواپیمایی است که با «Book Now» بیننده را ترغیب به رزرو میکند و گام بعدی را نشانشان میدهد. پکیج جامع طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی در فتوشاپ با استفاده از تنها چند رنگ مشخص، یک یا دو فونت ساده و خوانا و تنها یک تصویر، میتوانید بنرهایی جذاب و واضح طراحی کنید. نمونه بنر تبلیغاتی با فونت و رنگ مناسب تنها از یک فونت در سه رنگ (سفید، مشکی، قرمز) و در مکانهای مناسب از حروف بزرگ استفاده شده است. اگر میخواهید از تصاویر در بنرتان استفاده کنید، بهتر است تنها یک تصویر داشته باشید. این بنر تنها اطلاعات یک محصول را مطرح میکند و دقیقتر است. خلاصه اینکه برای طراحی بنرهای تبلیغاتی خلاقانه عمل کنید تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید. همانطور که ملاحظه فرمودید فاکتورهایی که اعمال میکنید تا بنر تبلیغاتی پرمخاطب را طراحی کنید باید به گونهای باشد که مخاطب را در لحظهی اول جذب کرده و در کمترین زمان ممکن، بیشترین اطلاعات را ارائه دهد. فیلم رایگان آموزش طراحی بنر تبلیغاتی حرفهای
متن کامل نوشته در سایت فرانش
نظرات