نحوه دریافت خروجی اکسل از لیست سفارش‌ها در پنل مدیریت بیدُک

قرار گرفته است، دریافت خروجی فایل اکسل در بخش سفارش‌ها است. فروشگاه‌ها می‌توانند با فیلتر کردن لیست سفارش‌ها، فایل اکسل اطلاعات سفارش‌ها را دریافت و به‌صورت شخصی برای خود ذخیره کنند. در ادامه راهنمای تمام مراحل این کار را از دریافت فایل خروجی اکسل تا ذخیره آن به‌صورت تصویری در اختیار شما می‌گذاریم. – روی دکمه خروجی اکسل بزنید و فایل خروجی را دانلود کنید. برنامه اکسل روی گزینه «DATA» کلیک کنید. را بزنید و جایی که فایل خروجی دانلود شده را ذخیره کردید انتخاب کنید و روی دکمه روی گزینه «Unicode (UTF-۸)» باشد و برای ادامه دکمه «Next» را بزنید. تمام گزینه‌هایی که در تصویر مشخص شده به‌جز گزینه آخر را انتخاب کنید و دکمه «Next»

متن کامل نوشته در سایت بیدک

منبع بلاگ

بیدک

بیدک

پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

نظرات