چطور سرویس تحویل در همان روز، کسب و کار شما را متحول میکند؟
نیاز به گفتن نیست که این رشد در دوران شیوع کروناویروس به صورت صعودی افزایش داشته است. (نسل هزاره یا متولدین بین ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶) در آمریکای شمالی گفتهاند که داشتن گزینه تحویل در همان روز در وب سایت خرید آنلاین ضروری است؛ اما نکته جالب اینجاست که تنها ۴٪ از سایتها این گزینه را دارند. واقعیت مهم دیگر این است که، به گفته ComScore، ۶۰٪ از مشتریان به دلیل زمان تحویل طولانی از پروسه خرید خارج میشوند. با توجه به قیمت خرید، اطلاعات دیگری هم وجود دارد که در طول زمان تغییر کردهاست؛ در سال ۲۰۱۶ در تحقیقی که توسط Goldman Sachs انجام و توسط Tetra Pak منتشر شد، اعلام کردند که نسل millennials دارای شش ویژگی متمایز در عادات خرید خود هستند: با توجه به این موارد میتوان به این نتیجه رسید که با استفاده از سرویس «تحویل در همان روز» فضای زیادی برای رشد وجود دارد. با استفاده از سرویسهای تحویل در همان روز یا تحویل در روز بعد، تقریبا تجربهای مشابه با خرید در فروشگاه خواهید داشت؛ با این تفاوت که راحت روی مبل خانه نشستهاید و سفارش شما درب منزل تحویلتان میشود! علاوه بر آن، توسعه یک کار لجستیکی براساس حجم و مسیریابی نیز ضروری است تا میزان تحویل در همان روز را افزایش دهد. امکان رهگیری آنلاین در تحویل در همان روز علاوه بر این، با استفاده از سرویس تحویل در همان روز، مصرفکنندگان یک لینک از طریق ایمیل یا SMS دریافت میکنند تا بتوانند پروسهی تحویل بستهها را به صورت آنلاین رهگیری کنند و بدانند که چه زمانی سفارش آنها به خانه میرسد. این کار قطعا راهی برای کاهش اضطراب مصرفکننده است و در عین حال کسب و کار شما را نیز رونق میدهد. همانطور که دیدیم، سرویس تحویل در همان روز مزایای زیادی برای افزایش فروش آنلاین دارد.
متن کامل نوشته در سایت تینکست
نظرات