افزایش فالوور در اینستاگرام، ترفندهای هوشمندانه بازاریابی!

در حالی که تعداد زیادی از کاربران این‌طور پاسخ خواهند داد که اهمیتی نمی‌دهند چقدر دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارند. شما نباید اهمیت همه‌ی اهداف و مقصدهای اینستاگرام خود را فراموش کنید، اما تعداد خوب یک روش عالی برای بالا بردن شانس در معرض دید بودن و تعامل شما با مخاطب خواهد بود. در کنار هشتگ‌های بدون برند و مربوط به کسب و کار شما، استفاده از هشتگ برند دار نکته‌ای است که می‌تواند به ایجاد جامعه در بین شما و مشتریان کمک کند. این یک راه عالی برای ایجاد انگیزه در جامعه مخاطبان در اینستاگرام برای همکاری با برند شما، و نمایش برخی از مطالب تولید شده توسط کاربر در صفحه برند شما است. یک روش برای ایجاد ارتباط با بقیه اعضای این جامعه از طریق میزبانی از یک به عهده گیرنده (takeover) اینستاگرامی شکل می‌گیرد که شما از یک عامل تاثیرگذار یا ، کارمند، سفیر برند یا کاربر فعال جامعه تخصصی خود دعوت می‌کنید تا تغذیه اینستاگرام شما را برای یک روز به عهده بگیرد. به عهده گیرنده اینستاگرامی به شما کمک می‌کند تا به خیلی از اهداف خود در شبکه‌های بیشتر یا باعث ایجاد یک پیام معتبر از برند شما در جامعه مخاطب شود. ۰۰۰ هزار دنبال کننده دارد) در مورد قدرت یک به عهده گیرنده صحبت کرد و توضیح داد که اگر بگذارید یک شخص دیگر هر دو یا سه ماه یک بار مسئولیت صفحه اینستاگرامی شما را به عهده بگیرد کمک می‌کند شبکه‌های اجتماعی خود را به یک سطح کاملا جدید برساند. برمن توضیح داد که یک به عهده گیرنده اینستاگرام به عنوان یک شریک در زمینه کاری، به The Juice Truck اجازه داد تا دیدگاه شخصی دیگر را وارد کار کند و ماهیت برند را در زندگی شخصی خود به کار بگیرد، در حالی که ماهیت سرزندگی حضورشان در شبکه‌های اجتماعی را نیز رشد می‌دهند. با محصولات دیگر برندها یا کمپانی‌ها عکس بگیرید و پیج اینستاگرام آن‌ها را در پست خود تگ کنید تا یک جلب توجه ارزشمند ایجاد کنید. جامعه و مخاطبان آنلاینی که کاندیدها در پشت سر خود دارند را در نظر بگیرید و اینکه آیا مناسب برای برند شخصی شما است یا خیر. اما رابطه بالقوه خود را با آن‌ها برای آینده قطع نکنید و همیشه احترام آن‌ها را حفظ کنید. اگرچه شما شاید از فکر اینکه چیزی را همین‌طوری بدون منفعت بدهید متنفر باشید، اما حقیقت این است که اگر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را در نظر بگیرید که قرار است همان هیاهو همهمه‌ای را میان مشتریان شما ایجاد کند که یک مسابقه نیز می‌تواند راه بی اندازد، پیش‌بینی یک جایزه از قبل تهیه شده خیلی بیشتر از چیزی که در ظاهر مشهود است ارزش دارد. یک مسابقه می‌تواند به همان مقدار تعامل میان شما و مشتریان ایجاد کند که هزاران اینستاگرام می‌تواند یک روش خیلی خوب باشد برای اینکه به دنبال کننده‌های خود جایزه بدهید و از آن‌ها قدردانی کنید و در عین حال دنبال کننده‌های جدیدی را به صفحه برند شما در اینستاگرام اضافه کند. را در میان جامعه‌ی خود ایجاد کنید و تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهید. خود بخواهید یک عکس مرتبط در اینستاگرام خود پست کنند و هشتگی که شما برای این امکان را نیز دارید که ورودی‌های مسابقه را به اشتراک بگذارید که خود این موضوع محتوای جدیدی را برای صفحه کاربری شما در اینستاگرام ایجاد می‌کند. به دنبال کردن صفحه اینستاگرامی صرفا بر اساس اینکه آن‌ها در حال برگزاری مسابقاتی جذب دنبال کننده‌های بیشتر در اینستاگرام است بنابراین این سناریوها درباره‌ی مشتری‌ها یک روش ساده برای راه‌اندازی یک مسابقه در شبکه‌های اجتماعی هستید، این موارد به تعداد ورودی‌های یک مسابقه را در صفحه اینستاگرامی خود یا دیگر شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش بگذارید. روش عالی برای جذب دنبال کننده‌های بیشتر در اینستاگرام است. نظر بگیرید تا به دنبال کننده خود برای تعهدی که به برند شما دارند در قالب راه‌اندازی

متن کامل نوشته در سایت بیدک

منبع بلاگ

بیدک

بیدک

پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

نظرات