باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

فرض کنید در زمان پهلوی رستوران شما اطلاعات مشتریان را دریافت می‌کرد و به آن‌ها حال چگونه می‌خواستید به کاربرانتان اطاع رسانی می‌کردید؟ به شماره تلفن منزل تک تک تماس می‌گرفتید؟ یا برای آن‌ها از طریق پست دعوتنامه ارسال می‌کردید؟ تقریبا هیچ راهی برای استفاده از این اطلاعات با ارزش وجود نداشت. عملا گرفتن این اطلاعات در آن زمان بیهوده بوده و همچنین کارت هواداری را هم صرفا می‌توانستید پس از ورود مجدد مشتری به او تخفیفی ارائه دهید که باز هم در این حالت امکان تقلب از طرف مشتری بسیار زیاد بود و راه حل مطمئنی محسوب نمی‌شد. تنها دلیلی که دریافت اطلاعات مشتریان را در آن زمان کار مهمی محسوب نمی‌کرد صرفا عدم وجود ابزار مناسب هم برای شما و هم برای مشتریان بود. با دریافت اطلاعات مشتریان مانند شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، تحصیلات، ایمیل و یا هر اطلاعات دیگری پروفایل هر مشتری را به صورت مجزا تشکیل می‌دهید. بدین ترتیب شما به عنوان مدیر مجموعه علاوه بر داشتن اطلاعات مشتریانتان می‌توانید مجموعه‌ای از رفتار کاربران را نیز در اختیار داشته باشید که با تحلیل آن‌ها می‌توانید نظرات دقیق‌تری را برای مجموعه خود اتخاذ نمایید. این اطلاعات ارزشمند می‌تواند به شما در افزایش فروش و همچنین بازگشت مجدد مشتریان برای دفعات بعدی موثر واقع شود. با استفاده از شماره تلفن همراه آن‌ها و تایید کد پیامک شده می‌باشد و جهت ثبت سفارشات، استفاده از انواع کدهای تخفیف، دریافت انواع گزارش‌ها و … مورد نیاز می‌باشد. مشتریان اعتباری مجموعه چه افرادی هستند و چه میزان تراکنش انجام داده‌اند؟ این اطلاعات ارزشمند صرفا در اختیار شما به عنوان مدیر مجموعه قرار گیرد که از این طریق بتوانید با استفاده از پروموشن‌های تبلیغاتی، فروش خود را به سهولت چندین برابر کنید. در این روش بدلیل اینکه کاربر با استفاده از دستگاه تلفن خود و بصورت دیجیتال فرآیند ثبت نام را انجام می‌دهد امکان اشتباه به حداقل خواهد رسید و همچنین دیگر نیازی به روش‌های سنتی (مانند فرم‌های کاغذی) نمی‌باشد. در این روش تمام اطلاعات همیشه بر روی سامانه وجود خواهد داشت و از هر جایی قابل دسترس است. همچنین در کنار آن‌ها امکان ایجاد فرم‌های نظرسنجی دیجیتال نیز وجود خواهد داشت.

متن کامل نوشته در سایت کانِکتیت

منبع بلاگ

کانِکتیت

کانِکتیت

پلتفرم مدیریت اینترنت، تبلیغات و بازاریابی بر بستر وای فای

    نظرات