در مورد بازیسازی و استارتاپهای این حوزه چه میدانید؟
جالب است بدانید که حدود سی درصد این مقدار، صرف بازیهای موبایلی شده بود. در صورتی که بتوان با ارائه ایدههای جذاب، کاربران مشتاق را به انجام بازیهای پولی سوق داد، بازار بازی ایران بسیار غنیتر از اکنون خواهد بود. استارتاپهای بازیسازی برای بازیهای خود معمولا تنها دسته خاصی از مخاطبان را در اختیار دارند. با توجه به این موضوع، میتوان گفت بهترین ایدههای بازی به گروهی تعلق میگیرد که مخاطبان با سنین بین ۱۳ تا ۲۵ سال را هدف قرار داده باشند. به طور مختصر میتوان گفت که مخاطبان بازی در این رده سنی بیشتر از سایرین با روند پیشرفت بازیها ارتباط برقرار میکنند. بنابراین یکی از عوامل مهم در موفقیت استارتاپهای بازیسازی، گروه سنی مخاطبان آن است. یکی از اصول رشد و پیشرفت استارتاپ شما این است که ایده خود را پیش ببرید. بازیهای زیادی تنها نمونه ترجمه شده بازیهای دیگر است و حتی تصویر لوگوی آنها نیز با تغییر کمی از بازی اصلی صرفا برای گمراه کردن مخاطب طراحی میشوند. مشخصا عمر استفاده از این بازیها برای هر فرد بسیار کوتاه است و افراد رغبت زیادی به استفاده از آنها در طولانی مدت نشان نمیدهند. با این حال، لازم است شرایط برای استارتاپهای بازیسازی به نحوی پیش برود که بتوان کاربران را متقاعد کرد که برای بازی کردن هزینه کنند.
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات