برند تجاری تناسب اندام (فیتنس) که اولویت آن تناسب اندام نیست.

برند تجاری تناسب اندام (فیتنس) که اولویت آن تناسب اندام نیست.

بر سبک، بیش از تناسب اندام تمرکز دارد، رویکردی که از زمان ابتلا به همه گیری کووید ۱۹ باعث افزایش فروش محصولات آن شده است در وب سایت این شرکت آمده است: ما معتقدیم لوازم جانبی مناسب و متناسب با تناسب اندام، نحوه حرکت و فعالیت ورزشی افراد را تغییر خواهد داد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و به مفهوم تجهیزات کار با وزنه معروف در دهه ۱۹۸۰، مانند وزنه مچ دست و مچ پا، پیچ و تاب و طراحی مدرن می‌دهد. این شرکت به جای تمرکز بر وزنه‌های تمرینی سنگین، وزنه‌های کوچک را برای حرکات ورزشی و تمرینی روزمره هدف قرار داده است در سال ۲۰۲۰ بازار باشگاه‌های ورزشی خانگی ۸۴

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات