چرا صرافی کوینکس برای ایرانی ها پیشنهاد می شود؟

چرا صرافی کوینکس برای ایرانی ها پیشنهاد می شود؟

با افزایش رشد ارزش ارزهای دیجیتال و بالا رفتن قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها و... شما هم احتمالا به این فکر فرو می‌روید که وارد بازار سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال شوید و به خرید فروش این ارزها بپردازید. حال ممکنه برای شما سؤال پیش بیاید که از کدام صرافی خارجی معتبر خرید کنید؛ ما برای ایرانی‌ها صرافی کوینکس را پیشنهاد می کنیم که قابل ‌اطمینان و سرعت‌بالا و دارای پلتفرمی آسان است. ما به شما برای خرید و فروش در این سایت، آموزش صرافی کوینکس را پیشنهاد می‌دهیم که بدون هیچ مشکلی با آن معامله کنید.


چرا اصلا این صرافی؟
در یک جواب کوتاه میتوانم بگویم که چون برای ایرانی‌ها محدودیت معاملاتی قرار نداده پس این یعنی بزرگترین مزیت آن. در ادامه به‌صورت کاملتر، خدمت شما عزیزان توضیح می‌دهیم که چرا صرافی کوینکس را برای معامله ارزهای دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم.
فقط قبل از وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال شما باید دو نکته مهم را توجه کنید. یک اینکه با مقداری پول وارد این بازار شوید یعنی پولی که از پس‌انداز اصلی یا پول وام و... نباشد، دوم اینکه حتماً قبل از وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال آموزش ببینید و اینکه اخبار را در این زمینه دنبال کنید تا در این بازار پرسود و همچنین پر ریسک، ضرر خاصی مورد توجه سرمایه گذاری شما نشود.


صرافی کوینکس برای ایرانی‌ها
صرافی کوینکس در سال 2017 افتتاح‌شده و با اینکه از زمان افتتاح این صرافی مدت‌ زیادی نگذشته است ولی مورد استقبال ایرانی‌های زیادی قرارگرفته و این استقبال در چند ماه اخیر برای این صرافی بی‌سابقه بوده است.
حال بررسی می‌کنیم چرا این صرافی مورد استقبال ایرانی‌ها بوده است:
1-کارمزد پایین صرافی کوینکس نسبت به صرافی‌های داخلی
2-دلیل دیگر را می‌توان گفت چون صرافی‌های داخلی ارزهای کم‌تری را پشتیبانی می‌کنند این امر سبب شده است که مورد استقبال قرار گیرد چون صرافی کوینکس نزدیک به 233ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند .
3-پشتیبانی آنلاین به‌صورت فارسی و انگلیسی توسط سایت و تلگرام رسمی این صرافی
4-شاید یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایی که موجب محبوب شدن صرافی کوینکس شده این است که صرافی بایننس ایرانی‌ها را تحریم کرده است و کاربران ایرانی صرافی کوینکس را به جای صرافی بایننس برای معاملات خود انتخاب کردند.
5-احراز هویت راحت و بدون ایجاد هیچ‌گونه مشکلی. فقط کافی است اطلاعات خود را به‌صورت صحیح وارد کنید تا برای احراز هویت به مشکلی برخورد نکنید. البته اگر شما در این سایت احراز هویت نکنید هم امکان برداشت تا سقف دلاری 10000 دلار در روز را دارید ولی در مقدار خریدوفروش ارزها برای شما هیچ محدودیتی وجود ندارد.
6-یکی از دلیل‌های مهم دیگر ارائه خدمات به‌صورت24 ساعته در این صرافی است که یعنی محدودیت زمانی برای کاربران خود ایجاد نمی‌کند. این ویژگی صرافی کوینکس برای شما این امکان را فراهم کرده که اگر شما در هر ساعت از شبانه‌روز قصد انجام معامله براساس تحلیلی که انجام داده‌اید را داشته باشید. در هر لحظه بتوانید خریدوفروش ارز دیجیتال خود را انجام دهید.
شاید یک سؤال ذهن شما را درگیر کند و آن‌هم این است که آیا امکان این هست که این صرافی ما ایرانی‌ها را هم مانند صرافی بایننس تحریم کند یا خیر؟
قبل از هر چیز خدمت شما باید بگویم که هنگامی‌که صرافی بایننس تصمیم گرفت ایرانی‌ها را تحریم کند هم از طریق سایت رسمی خود و هم از طریق ایمیل به کاربران خود خبر داد و یک مهلت 14 روزه به کاربران خود داد تا دارایی خود را از این صرافی خارج کنند و به صرافی یا کیف پول‌های شخصی خود انتقال دهند.
حال وقت آن رسیده ازنظر یک متخصص فناوری اطلاعات، صرافی کوینکس را بررسی کنیم تا ببینیم آیا ممکن هست، از طرف این صرافی تحریم شویم هست یا خیر؟
ابتدا ما سایت صرافی کوینکس را از طریق سایت الکسا بررسی می‌کنیم.

این سایت ازنظر متخصصان حوزه سئو یک سایت معتبر می‌باشد. سایت صرافی کوینکس ازنظر سایت الکسا رتبه140 در بین سایت‌های داخلی را دارد، یعنی ایرانی‌های زیادی از این سایت استفاده می‌کنند. طبق بررسی انجام‌شده مشاهده می‌کنیم که نزدیک60 درصد از کل کاربران این صرافی ایرانی‌های داخل کشور هستند.
با توجه به این آمار متوجه می‌شویم که امکان اینکه این صرافی ایرانی‌ها را در ارائه خدمات خود در آینده تحریم کند تقریباً محال است چون با این حرکت درآمد این صرافی بسیار پایین می‌آید که این اصلاً برای این صرافی خوب نیست.
برای اینکه بتوانیم به این سایت اعتماد کنیم باید خدمت شما بگوییم که این صرافی بین 307 صرافی برتر جهان، رتبه 45 را دارد که این می‌تواند مُهرمحکمی بر اثبات اعتبار این صرافی باشد و شما می‌توانید به‌راحتی به آن اعتماد کنید.
امیدوارم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و شمارا در انتخاب صرافی بااعتبار و اطمینان کوینکس راهنمایی کرده باشیم.

    منبع بلاگ

    اکسچنج ۳۶۰

    اکسچنج ۳۶۰

    ارائه خدمات پرداخت های بین ‌المللی

      نظرات