بازاریابی دیجیتال چیست ؟
بازاریابی دیجیتال نوعی فروش از طریق کانال هایی مانند: شبکههای اجتماعی، سئو، ایمیل و برنامههای تلفن همراه است. در اصل دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی است که شامل دستگاههای الکترونیکی میشود. به دلیل استقبال خوب مردم از اینترنت، بازاریابی آنلاین روز به روز کار خود را در عرصه اینترنت گسترش داد، و تا چند سال آینده تمام کارهای مردم از طریق همین اینترنت انجام میشود. به همین دلیل بازاریابی دیجیتال بسیار مهم شده است. این نوع بازاریابی مربوط به تبلیغات رادیویی است. این نوع بازاریابی را میتوان به بازاریابی مستقیم ارتباط داد، و از طریق تلفن انواع تبلیغات و فروش محصولات انجام میشود. از این نوع بازاریابی بیشتر در شرکتهای بازرگانی استفاده میشود. دیجیتال مارکتینگ برای B۲B و همچنین شرکتهای B۲C کار میکند. در حالی که محتوای B۲C به احتمال زیاد مبتنی بر احساسات است و بیشتر بر روی احساس خوب مشتری تمرکز میکند. اما چیزی که بسیار مهم است، استراتژی شما باید همیشه برای مشتری باشد. سئو عامل اصلی در بازاریابی محتوا است، و همچنین استراتژی مبتنی بر توزیع محتوا مرتبط و ارزشمند برای سایت است. هدف بازاریابی محتوا جذب سرنخ هایی است که در نهایت بر مشتری تبدیل میشود. این نوع بازاریابی یکی دیگر از بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی به معنای ترافیک و آگاهی از برند و درگیرکردن افراد در بحثهای آنلاین است. امروزه بیشتر شرکتها از بازاریابی ایمیلی برای گسترش کار خود استفاده میکنند.
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات