+Apple Fitness با تمرینات جدید برای زنان باردار، میانسالان، مربیان، راه‌های بیشتری برای استقبال و فراگیر کردن تناسب اندام و فیتنس معرفی می کند.

+Apple Fitness با تمرینات جدید برای زنان باردار، میانسالان، مربیان، راه‌های بیشتری برای استقبال و فراگیر کردن تناسب اندام و فیتنس معرفی می کند.

، با تمریناتی کاملا جدید مخصوص دوران بارداری و سالمندی، و چندین آموزش و تمرین جدید برای یوگا، روش‌های بیشتری برای ایجاد سلامتی و استقبال از تناسب اندام برای همه معرفی افراد می‌کند. و قدرتی برای مبتدیان را نیز ارائه کرده است که این تمرینات برای کمک به کاربران در ایجاد اعتماد به نفس با در نظر گرفتن سطح آمادگی جسمانی آنها می‌باشد نیز طراحی کرده است. تمرینات جدید برای دوران بارداری، سالمندی، افراد مبتدی و یوگا با جونل لوئیس، تمرینات یکپارچه شده است و به کاربران خود کمک می‌کنند تا با داشتن فعالیت ورزشی بیشتر، روز بهتر را در زندگی ایجاد کنند و همچنین افراد در هر سن یا سطح آمادگی جسمانی که هستند با تیم شگفت انگیز مربیان پرشور آنها و پر انگیزه آنها به حرکت خود ادامه دهند. تمرکز بر کمک به فعال ماندن زنان در دوران بارداری و آمادگی برای زندگی با نوزادی جدید که این تمرینات جدید برای بارداری شامل تمرین با کمک ذهن آگاهای نیز می‌باشد. هر تمرین به صورت ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای سریع می‌باشد که برای تامین سلامت هر مرحله از بارداری و هر سطح تناسب اندام طراحی شده است. تمرینات برای بزرگسالان به کاربران کمک می‌کند تا در هر سنی با تمرکز بر قدرت، انعطاف پذیری، تعادل، هماهنگی و تحرک فعال بمانند. این برنامه برای تشویق کاربران به پیاده روی بیشتر و استفاده از مزایای یکی از سالم‌ترین فعالیت‌های جهان ایجاد شده است. Apple Fitness + Apple Fitness + Apple Fitness + Apple Fitness + Apple Fitness + Apple Fitness + Apple Fitness + اولین برنامه تناسب اندام است که کاملا در اپل واچ ساخته شده است. این تمرینات به سبک استودیویی برای آیفون، آیپد و اپل تی وی ساخته شده است، کاربران می‌توانند هر کجا و هر زمان که برای آنها مناسب باشد با آن تمرین کنند.

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

    نظرات