مشاوره خرید خودرو تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان - تیر ۱۴۰۰
بسیاری از تولیدات شرکتهای خودروسازی در بازار آزاد بالای ۲۰۰ میلیون تومان در حال معامله شدن هستن و همین موضوع خرید خودرو را برای قشر زیادی بسیار سخت میکند. با افت کیفیت خودروهای داخلی و بروز مشکلات حتی در خودروهای صفر، سعی کردیم در این مقاله به بررسی خودروهای کارکرده که کیفیت نسبتا بهتری از سایر خودروها در این بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومانی دارند بپردازیم. همچنین در این مقاله ۱۰ تایی با بررسی تیپهای مختلف خودروهای سواری و کلاس بدنه تلاش کردیم تا حداقل ۲ خودرو را از هر کلاس با در نظر گرفتن این بازه قیمتی معرفی کنیم. محصولی مشترک از سایپا و برلیانس چین که توانسته در رده خودروهای اقتصادی و هاچبک به رقیب سرسختی برای محصولات داخلی تبدیل شود. این موتور با کمک یک گیربکس حداکثر سرعت این خودرو کیلومتر بر ساعت ذکر شده و مصرف سوخت ترکیبی آن در مدل دنده دستی لیتر به ازای هر صد کیلومتر و در مدل اتومات آن نیز لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. از مهمترین تجهیزات این خودرو میتوان به مواردی مانند سیستم تهویه مطبوع، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، صندلی راننده و سرنشین جلو قابل تنظیم در این خودرو همچنین به برخی تجهیزات ایمنی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ، میله فرمان جمع شونده، قفل اتومات دربها هنگام افزایش سرعت، باز شدن خودکار دربها به هنگام تصادف و ایموبلایزر مجهز شده است. قیمت روز برلیانس H۲۲۰ این خودرو یک هاچ بک کامپکت است که به یک موتور نیوتن متر گشتاور مجهز شده است که با یاری یک گیربکس ، نیروی تولید شده را به چرخهای جلوی خودرو ارسال میکند. جدید مصرف سوخت پایینی دارد و به واسطه تعویض دندههای نرم و روان، کاملا مناسب مصارف درون شهری است. این خودرو را خدمات فروش و پس از فروش مناسب مدیران خودرو پشتیبانی میکند و به واسطه همین خدمات رضایتبخش، در بازار به فروش خوبی دست یافته است. خودرویی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک هاچبک کم مصرف شهری هستند و تمایل دارند تا در اتومبیل خود از امکانات رفاهی و ایمنی به نسبت مناسبی بهرهمند شوند. قیمت روز MVM ۳۱۵ توسط شرکت ایران خودرو در مدلهای مختلف به بازار عرضه شد. این محصول به عنوان خودرویی اقتصادی برای قشر متوسط جامعه طراحی شده و در آن امکانات و آپشنهای زیادی مشاهده نمیشود و کمپانی تمرکزش را روی این خودرو قرار داده است به طوری که توانسته آن را تبدیل به خودرویی ایده آل برای مصرف شهری و قشر متوسط کرده است. با توجه به قیمت اولیه این خودرو و ظاهر نه چندان زیبایش در ابتدا مورد استقابل مردم قرار نگرفت و همین موضوع سبب شد تا در ابتدا، فروش چندانی نداشته باشد اما پس از مدتی و با پی بردن مشتریان به نقاط قوت و کیفیت خوب این خودرو ورق به نفع دنا یک خودرو ملی دیگر از ایران خودرو است که تولید آن از سال در این شرکت آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. طراحی متفاوت و جدید در داخل و خارج خودرو در کنار بهرهمندی از امکانات رفاهی و ایمنی متعدد، دنا را به گزینهای مطلوب برای مصرفکنندگان ایرانی تبدیل کرده است. طراحی بهتر و اپشنهای بیشتر سبب شده خریداران تمایل بیشتری نسبت به خرید این خودرو با سمند که به نوعی نسل قدیمی این خودرو بشمار میرود داشته باشند. استاندارد این خودرو حذف شدند تا یکی از مهمترین مزایای دنا معمولی نسبت به رقبایی همچون ۵ دنده دستی نیز به خدمت گرفته شده تا این میزان نیرو را به چرخهای جلوی انتقال دهد. ثانیه عنوان شده و حداکثر سرعت آن نیز به رقم لیتر سوخت به ازای پیمایش در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکند ۱۱۴ اسب بخار تولید این پیکاپ ژاپنی در ایران همزمان با برخی بازارهای جهانی بود و از ابتدای دهه را در دل این وانت گذاشت و با نام سایپا ۲۴ آن را به بازار فرستاد. تولید نیسان آبی از اواخر دهه ۷۰ شمسی تابه امروز همچنان در زامیاد باقی مانده و در دو دهه اخیر، بهبودهای بسیار اندکی روی آن اعمال شده است. بهبودهایی مانند: تغییر چهره مختصر این خودرو (Z۲۴NB) در اواخر دهه ۸۰ شمسی، اضافهشدن ترمز مدل آپشنال وانت نیسان را به بازار فرستاد که چندین ویژگی جدید مانند از زمستان ۹۸ نیز سایپا تولید دوباره نیسان دیزلی را بعد از توقف دوساله، از سرگرفت البته با این تفاوت که مدلهای ۹۸ نیسان دیزلی مجهز به استاندارد قیمت روز نیسان زامیاد است که یک وانت اقتصادی محسوب میشود. این خودرو به واسطه نبود رقیب قدرتمند توانسته به فروش بسیار خوبی در ایران دست یابد. نیرو تولید شده نیز از طریق یک گیربکس لیتر در هر صد کیلومتر است که نسبت به سایر وانتهای هم رده مصرف سوخت مناسی به نظر میرسد. کیلوگرم بار در مدلهای دو و تک کابین و مصرف سوخت نسبتا مناسب، شاید تنها مزیتی باشد که بتوانیم برای وانت کارا ذکر کنیم، اما از سوی دیگر کیفیت پایین تولید، متریال پلاستیکی کابین، نبود آپشن و چندین اشکال ریز و درشت دیگر را میتوان در لیست معایب این خودرو جای داد. وانت کارا نیز برای شما خودرو ایمنی نخواهد بود و فقط قیمت به روز وانت کارا ۱۱۱ اسب بخار و هفتسرعته (در حالت تعویض دستی) عرضه میشود که نتیجهی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت در زمانی حدود نهایت سرعت خودرو با موتور دولیتری، علاوهبر پیشرانهی دولیتری و جعبهدندهی خودکار این خودرو در نمای بیرونی به قابلیتهای از این دست مجهز است: البته، این شرایط کموبیش برای تمامی خودروهای چینی در این محدودهی قیمت وجود دارد. بهرهگیری از نمایشگر لمسی هشت اینچ و کامپیوتر سفری، مهمترین نکات مثبت این خودرو در بحث آپشنهای رفاهی هستند؛ اما فقدان صندلی برقی، حسگر نزدیک شدن به اجسام از جلو و جوانب، تهویهی مطبوع خودکار، کیسه هوای پردهای و آنتن کوسهای در تمامی نسخههای قیمت روز MVM x۳۳ ۱۳۶ اسب بخار یکی از قدیمیترین کراساورهای چینی بازار ایران است که به دلیل قیمت اقتصادی و فقدای رقبای پرتعداد در کلاس خود، همچنان مورد توجه مردم کشورمان قرار دارد. ، یکی از قدیمیترین مصحولات حاضر در خط تولید شرکت سازنده و اولین کراساور این برند، محسوب میشود. نهایت گشتاور این خودرو، نیوتنمتر است که از ۴۲۰۰ دور بر دقیقه حاصل میشود. ثانیه پس از شروع حرکت، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت میکند. کیلومتر بر ساعت است و بنا به گزارشهای استفادهکنندگان در ایران، میانگین مصرف سوخت لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر دارد. البته امتیازات کسب شده توسط این خودرو، در تستهای تصادف بنیاد ایمنی خودروهای چین ( ) قابل استناد و مورد توجه کارشناسان نیست، اما با بررسی فیلمهای منتشر شده میتوان نتیجه گرفت که بدنهی لیفان X۶۰ دارای استقامت خوبی در برخوردهای مواجه شده از زاویهی روبهرو و نمای جانبی است. قیمت به روز لیفان X۶۰ این خودرو یک اتومبیل شاسی بلند دو دیفرانسیل است که از آن در مصارف شهری و یا گردشهای آفرودی استفاده میشود. طراحی ظاهری این خودرو به حالتی کاملا جعبهمانند و با استفاده از خطوط صاف با زوایای شکسته صورت پذیرفته که البته با استفاده از یک سری حجم پردازی ابتدایی روی پروفیلهای مختلف بدنه سعی در کاهش سادگی نمای ظاهری خودرو شده است. سرعته دستی با فنرهای کوتاهتر بهره میبرد؛ این مدل را میتوان از چراغهای گرد قسمت جلوی آن شناخت. نیسان پاترول با دو نوع پیشرانه به دست مشتریان ایرانی رسید؛ اولین موتور از نوع چهار سیلندر اسب بخار قدرت و اسب بخار قدرت و اسب بخار قدرت و نیز در سالهای آخر تولید برای این محصول در نظر گرفته شد. مصرف سوخت ترکیبی پاترول ۴ سیلندر معادل لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بوده و شتاب صفر تا صد آن حدود توان آفرودنوردی مناسب، عملکرد فنی مطلوب گیربکس و سیستم چهار چرخ محرک، کابین جادار، تعمیرات نسبتا ساده پیشرانه و گیربکس و وفور قطعات یدکی از مزایای این خودرو به شمار میروند. مصرف سوخت بسیار بالا، طراحی ظاهری و داخلی بسیار ساده و سیستم تعلیق خشک و نامناسب در زمره معایب این خودرو دستهبندی میشوند. قیمت به روز نیسان پاترول وانتی است که به جیپ تویوتا هم شهرت دارد. محبوبیت و موفقیت لندکروز ۲F باعث شده است خط تولید این خودروی ژاپنی دهه ۷۰ میلادی همچنان پس از سالها باقی بماند. طرح جدید این خودرو همچنان تولید میشود. لیتر دارد که در بازار موجود است. قدرت این مدل از لندکروز معادل اسب بخار و گشتاور آن نیوتنمتر است و تنها به همراه یک جعبهدنده این خودرو با میانگین مصرف سوخت کیلومتر بر ساعت است. قیمت به روز تویوتا لندکروز ۲F قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) در این مقاله از آکادمی اتکس سعی شده تا برخی از خودروهایی که در این بازه قیمتی و کلاسهای مختلف هستند به صورت مختصر مورد بررسی قرار بگیرند و به شما معرفی شوند. خودروهای بسیاری نیز وجود دارند که برای خرید در این رنج قیمتی قرار میگیرند و میتوانند تا حدودی باعث سردرگمی در انتخاب خریدار شوند. ولی همیشه مشاوره گرفتن از یک شخص ماهر و حرفهای در حوزه خودرو به صورت کاملا خصوصی در محیط آنلاین میتواند این انتخاب را دقیقتر هدایت کند.
متن کامل نوشته در سایت اتکس
نظرات