مشاوره خرید انواع کراس اوور تا رنج قیمت ۵۰۰ میلیون تومان - مرداد ۱۴۰۰

مشاوره خرید انواع کراس اوور تا رنج قیمت ۵۰۰ میلیون تومان - مرداد ۱۴۰۰

مدل مختلف از این کلاس تا سال اغلب این خودروهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند. با این اوصاف، مردم ایران بعد از انگلیس و آمریکا یکی از مشتریان باسابقه‌ خودروهای شاسی‌بلند در دنیا هستند. عرضه می‌شود، یکی از خودروهای پرفروش‌ چینی کشور است. این مدل قدرت و هفت‌ سرعته (در حالت تعویض دستی) عرضه می‌شود که نتیجه‌ی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت در زمانی حدود نهایت سرعت خودرو با موتور دولیتری، لیتر در صد کیلومتر خواهد بود. علاوه‌بر پیشرانه‌ی دولیتری و جعبه‌دنده‌ی خودکار این خودرو در نمای بیرونی به قابلیت‌های از این‌ دست مجهز است: در بعضی مدل‌ها، گرم‌کن داخل آینه‌ بغل و بادگیر پنجره‌های جانبی نیز وجود دارد، اما تمامی نسخه‌ها آنتن سن تی دارند و امکان ورود به خودرو با لمس انگشت روی دستگیره وجود ندارد. البته، این شرایط کم‌ و بیش برای تمامی خودروهای چینی در این محدوده‌ی قیمت وجود دارد. بهره‌گیری از نمایشگر لمسی هشت اینچ و کامپیوتر سفری، مهم‌ترین نکات مثبت این خودرو در بحث آپشن‌های رفاهی هستند اما فقدان صندلی برقی، حسگر نزدیک‌ شدن به اجسام از جلو و جوانب، تهویه‌ی مطبوع خودکار، کیسه هوای پرده‌ای و آنتن کوسه‌ای در تمامی نسخه‌های یک شاسی بلند جمع و جور چینی است که توسط کرمان موتور به بازار کشورمان عرضه می‌شود. تولید این محصول از سال توربو و گیربکس دنده‌ای مجهز بود و در زمانی که خودروهای چینی کند و کسل کننده بازار ایران را اشباع کرده بودند، تصوری جدید از خودروهای چینی برای مشتریان ایرانی ایجاد کرد. شتاب فوق‌العاده این خودرو عاملی جهت ترغیب مشتریان به خرید جک و با رشد تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای اتوماتیک، کرمان موتور تصمیم به عرضه جک S۵ اتوماتیک گرفت. این خودرو نسبت به نسخه دنده‌ای از امکانات بیشتری برخوردار بود و رینگ‌های آن نیز طرح جدیدی داشتند، در عین حال یک سایز نیز بزرگتر نیز بودند. این خودرو با طراحی زیبا و قدرت مناسب لیتری توربوشارژی اش تولید می‌شود توانسته فروش خوبی را در بازار تجربه کند. سیستم‌های ایمنی که در این خودرو به کار رفته نظیر این خودرو اولین محصول این کمپانی است که توانسته مدیران خودرو بوده است که به پیشرانه تنفس طبیعی و کم استهلاک خود افتخار می‌کند. معرفی و به بازار عرضه شد و باتوجه به رتبه فروش بسیار خوب این خودرو در کشور چین که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده بود، توانست نظر گروه خودروسازی سایپا را جلب کرده و آن را برای عرضه در بازار کشور انتخاب کند. برای تولید مدل کراس اوور نیز چراغ سبز نشان داد و اولین خودروی کراس اوور خود را از میان محصولات چینی راهی خط تولید کرد. چانگان در ابتدا این خودرو را تنها با پیشرانه‌‌ای به حجم لیتری نیز فراهم کرد، البته این پیشرانه تنها به‌ همراه جعبه‌دنده‌ی دستی قابل سفارش است. اما سایپا این خودرو را تنها با پیشرانه‌ی ۱. اسب بخار در دور موتور نیوتن‌متر است که در دور موتور را در دو مدل دستی و اتوماتیک روانه‌ی بازار کرده است، کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت کیلومتر بر ساعت است و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به حدود یک شاسی بلند جمع و جور و نیمه لوکس از شرکت چری چین است که از سال‌های میانی دهه نود خورشیدی توسط مدیران خودرو مونتاژ شده و به بازار کشورمان عرضه می‌شود. با دو چهره به بازار کشورمان عرضه شده است. علاوه برآن این خودرو در دو تیپ از امکانات و تجهیزات به دست مشتریان رسیده که نمونه نیمه فول آن بعدها مدیران خودرو این دو تیپ از چری تیگو ۵ را به ترتیب چری تیگو ۵ خودرویی کاملا خانوادگی است و فضای مناسبی برای قرارگیری چهار سرنشین بزرگسال ارائه می‌دهد. در بخش ایربگ، تیگو ۵ در حالت پایه فقط ۲ ایربگ برای سرنشینان جلو دارد که از هیچ بهتر است؛ اما در حد استانداردهای روز دنیا نیست و فقط در مدل فول‌آپشن که اکسلنت نام‌ دارد، چهار ایربگ وجود دارد. EBD مکمل ترمز ABS است و به‌صورت الکترونیکی فشار ترمز روی هر یک از چرخ‌ها را کنترل می‌کند. قوای فنی این خودرو نیز عملکرد اقتصادی دارد و برخلاف برخی رقبا، از پیشرانه نسبتا حجیم سی‌سی برای تیگو ۵ در نظر گرفته شده است که در دور موتور جعبه‌دنده‌ی این خودرو در مدل پایه، مجهز است که با این دو نوع جعبه‌دنده به ترتیب لیتر برای آن اعلام شده است. ، نخستین شاسی‌بلند شهری ایران خودرو است که پای این شرکت را به عرصه تولید محصولات بلندقامت باز کرد. ، زمانی برای آغاز این تغییر رویه بود تا شرکت ایران خودرو بتواند به کمک کمپانی ژاپنی سوزوکی، نسل سوم را به بازار ایران معرفی کند. این خودرو تا سال لیتری به بازار عرضه شد، اما از آن به بعد، یک موتور لیتری در سینه این محصول ژاپنی جای گرفت تا قدرت بیشتری را در اختیار خریداران قرار دهد. ۴ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی به دست مشتریان داخلی رسید. در این بین پیشرانه ۲ لیتری نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک جعبه دنده سرعته دستی و دو عدد دیفرانسیل به چهار چرخ خودرو ارسال می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ این مدل ثانیه برآورد می‌شود و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. نیوتن متر گشتاور را توسط یک جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک و یا شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مدل حدود لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود. این خودرو در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگسال، استحکام ساختار و بدنه آن نیز در نوع خود کاملا مطلوب است و می‌تواند در تصادفات سنگین به حفاظت از جان سرنشینان کمک شایانی کند. گرچه جای خالی سیستم کنترل پایداری در این خودرو حس می‌شود، اما بهره‌مندی از به سبد تولیدات این خودروساز چینی اضافه شد و نخستین مرتبه در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش درآمد و توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو (خراسان) از سال مدل اولیه هایما s۷ که در بازار کشورمان حضور یافت به یک پیشرانه تنفس طبیعی چهار سیلندر لیتری مجهز شده بود. نیوتن متر است و این خودرو می‌تواند شتاب صفر تا لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. اما هایما s۷ توربو پا به میدان گذاشت تا ضعف‌های فنی نسخه تنفس طبیعی را جبران کند. بنابراین این مدل به یک پیشرانه چهار سیلندر اسب بخار قدرت از انتهای میل لنگ آن به سوی جعبه‌دنده ارسال می‌شود. گشتاور حاصل از این پیشرانه هم برابر با سرعته اتوماتیک وظیفه ارسال آن به سوی چرخ‌های جلو را برعهده گرفته است. حداکثر سرعت این خودرو لیتر سوخت نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر توسط هایما )، در مقایسه با دیگر شرکت‌های فعال در صنعت خودروی چین تازه وارد و کم‌سابقه محسوب می‌شود؛ اما با گذشت ۱۴ سال از تاسیس، آنچنان رشد کرده است که محصولات متنوعی ارائه می‌کند و در کشور چین، یک خودروساز صاحب فناوری و فعال در بحث انرژی‌های نو، شناخته می‌شود. ، اولین شاسی‌بلند بی‌وای‌دی محسوب می‌شود که توسط شرکت سازنده طراحی و تولید شده است. نمی‌توان این مدل را، یک محصول مدرن چینی دانست، چرا که از سال بیشترین قدرت این مدل، در دور موتور دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. بی‌وای‌دی S۶ مجهز به این پیشرانه، با جعبه‌دنده‌ی سرعته مجهز به سیستم دبل کلاچ، در چین تولید می‌شود که نسخه‌ی خودکار برای ورود به کشورمان انتخاب شده است. ثانیه پس از شروع حرکت، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت میانگین مصرف سوخت این خودرو، توسط شرکت واردکننده کمتر از ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است اما با بنزین استاندارد ایران، میزان واقعی حدود ) از جمله شرکت‌های خودروساز چینی است که چندان با بازار ایران بیگانه نیست و پیش از این نیز برخی محصولات آن همچون در ادامه آن، شرکت بایک بار دیگر با محصولی به نام X۲۵ راهی بازار ایران شد و این خودرو را در کنار چند محصول دیگر در نمایشگاه‌های خودرو سراسر کشور در معرض دید عموم قرار و وظیفه مونتاژ آن را نیز شرکت دیار خودرو بر عهده گرفت. لیتری مجهز شده است که می‌تواند قدرتی معادل نیروی تولید شده توسط موتور این خودرو از طریق یک گیربکس براساس اطلاعات موجود، مصرف سوخت ترکیبی بایک X۲۵ در هر دو نسخه دستی و اتوماتیک زیر لیتر است که البته در ترافیک‌های شهری این میزان قطعا افزایش می‌یابد. همچنین X۲۵ برای رساندن سرعت خود از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به حدود X۲۵ اتوماتیک نسخه فول آپشن این خودرو محسوب می‌شود و نسبت به نمونه دنده دستی از امکانات رفاهی و تجهیزات امنیتی متنوعی برخوردار است؛ از جمله امکانات موجود در این خودرو می‌توان به همچون سانروف، سیستم تهویه الکترونیکی، سنسور و دوربین عقب، مانیتور، کامپیوتر سفری، کروز کنترل و چند آپشن دیگر اشاره کرد. مسئولان گروه خودروسازی کرمان موتور نسخه مجهز به گیربکس دستی این خودرو را از سال نیز مدل اتوماتیک این شاسی بلند چینی نیز روانه بازارهای داخلی شد. لیتری تنفس طبیعی است که قدرت نهایت گشتاور این خودرو، نیوتن‌متر است که از ۴۲۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. ثانیه پس از شروع حرکت، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند. کیلومتر بر ساعت است و بنا به گزارش‌های استفاده‌کنندگان در ایران، میانگین مصرف سوخت هرچند که ارزان‌ترین کراس‌اور لیفان، در بسیاری از بازارهای مهم دنیا، از جمله استرالیا عرضه نمی‌شود تا مجبور به رعایت استانداردهای ۴ ستاره باشد؛ اما عملکرد قابل قبولی در تست‌های ایمنی نشان داده است. با توجه به حذف این خودرو از خط تولید کرمان موتور این اتومبیل اکنون یکی از گزینه‌های موجود در بازار خودروهای کارکرده است که مزیت استفاده از گیربکس اتوماتیک را در اختیار خریدار خود می‌گذارد. با افت و خیزهای جدی همراه شده بود، واردکننده خودروهای جیلی به ایران تصمیم گرفت تا مدل کراس‌اور ، در نهایت این خودرو شانسی برای عرض‌اندام در بازار پیدا نکرد و تنها حدود یکسال پس از معرفی ( نقش مهمی را در سهام این برند چینی و حضور در بازار ایفا می‌کند. لیتری کوچک شروع به کار کرد، اما چون کمپانی در حال آماده سازی این خودرو برای ورود به بازار جهانی بود و در کنار آن خواسته‌های خریداران باعث شد تا کمپانی، یک جفت موتور بزرگتر و قدرتمند‌تر برای این مدل معرفی کند. سیلندر مجهز شده که قادر است اسب بخار قدرت و اسب بخار قدرت و اسب بخار قدرت و نیوتن متر گشتاور تولید کند که این قدرت به وسیله جعبه دنده این قدرت نسبتا خوبی به نظر می‌رسد اما امگرند X۷ چندان سریع نیست و عملکرد فنی متوسطی دارد. جیلی امگرند X۷ در حال حاضر در مدل‌های دست دوم در بازار به فروش می‌رسد این خودرو به هیچ وجه بازار خرید و فروش خوبی ندارد و خدمات پس از فروش مناسبی هم برای آن عرضه نمی‌شود. قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) قدرت موتور (اسب بخار) خرید خودرو بدون مشورت کارشناس ممکن است باعث زیان دیدن سنگین خریداران شود. در این راستا شما خریداران عزیز برای کارشناسی و تخمین خودروی مورد نظر خود می‌توانید با پر کردن فرم مربوطه ، ابزاری بسیار مفید، به‌ روز و ساده برای استفاده و آگاهی، می‌توانید با سهولت هر چه تمام‌تر، از وضعیت قیمت خودروی نو و یا کارکرده مورد نظر خود در شرایط روز بازار آگاه شوید. همچنین این ابزار می‌تواند کمک بسیار خوبی برای کارشناسان خودروی اتکس با بررسی عوامل مختلف و جزئیات تخصصی‌تر و با مشخص شدن محدوده قیمتی خودرو، داخلی یا خارجی بودن آن، انتخاب کلاس بدنه بر اساس مشخصات و معیارهای خریدار و نوع استفاده و عوامل دیگر، از بین خودروهای موجود در بازار بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای هر شخص مشخص می‌کنند تا خریدار، خودروی مناسب مورد نیاز خود را پیدا کرده و با جلوگیری از خرید و فروش‌های مکرر، از ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری کند.

متن کامل نوشته در سایت اتکس

منبع بلاگ

اتکس

اتکس

پلتفرم خرید، فروش، معاوضه و کارشناسی خودرو در محل

نظرات