شرکت Rezzil ورزشکاران را قادر می سازد تا در محیط های واقعیت مجازی آموزش ببینند و بازیهای مختلف را تجربه کنند.
محصول شما چگونه کار میکند؟ این کار، شما را در یک محیط مجازی همه جانبه قرار میدهد و میتوانید در یک دنیای مجازی با تمرینات فوتبال تعامل داشته باشید. این میتواند شما را در سر هر بازیکنی در یک مسابقه فوتبال در هر نقطه از بازی قرار دهد. ما محصولی داریم که در آن شما میتوانید به معنای واقعی کلمه در هر مرحله از بازی برگردید و مربی میتواند دیدگاههای خود را در زمینهای که اساسا دلیل تصمیم گیری بازیکنان را مشخص میکند، ارائه دهد. تصور کنید، شما در یک محیط شبیه سازی شده هستید، تمرینات را پشت سر میگذارید و آن را انجام میدهید به همین خاطر آنقدر این کار جذاب است که سرگرمکننده نیز میباشد و این امر به بازیکنان اجازه میدهد تا روی سیستم تمرین کنند و این کار را بارها و بارها انجام دهند بدون آنکه خسته شوند. این یک مشکل بزرگ فوتبال جوانان است و ما راه حلی برای آن داریم. نزدیک به ۱۲ سال در مدیریت سرمایه گذاری احتیاطی کار کردم. در مورد ورزش و فناوری زیاد صحبت میکردیم، ما هر دو پدر فوتبال هستیم و به همین خاطر فکر میکردیم چگونه میتوانیم با استفاده از فناوری، تجربه بهتری برای آموزش بچهها ایجاد کنیم. ما ایدههایی در مورد واقعیت مجازی و استفاده از هوش مصنوعی و موارد دیگر به آنها ارائه میدادیم و راه خود را به این شرکتها باز میکردیم. در آن زمان آنها تازه شروع به فعالیت کرده بودند، با آنها صحبت کردیم، با آنها کار کردیم و اکنون ما صاحب و مالک آن شرکتها هستیم، طی کردن این مراحل واقعا یک سفر شگفت انگیز بود. سالها برای گروه فوتبال سیتی کار کرده است. چهره بزرگی برای فوتبال است، او تجربه فوق العادهای دارد و در اروپا در بالاترین سطح بازی میکند. ، به عنوان مربی دبیرستانی و باشگاهی بیش از ۲۰ سال است که در فوتبال فعالیت میکند. هزینه محصول شما چقدر است و مشتری هدف شما چه کسانی هستند؟ باشگاهها میتوانند ماهیانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برای آن هزینه کنند که این تفاوت قیمت بستگی به باشگاه یا تیم دارد. این منبع اصلی بازاریابی ما در حال حاضر بوده است و ما مبلغ هنگفتی را صرف بازاریابی نکردهایم. سطح هدفمندی از رشد برای ایالات متحده این است که ما میخواهیم حداقل ۲۰ درصد رشد سالانه داشته باشیم. آنها میتوانند از بازار محلی، باشگاههای محلی، ورزشهای محلی و تیمهای حرفهای خود برای فروش استفاده کنند. وقتی صحبت از استفاده از واقعیت مجازی به عنوان یک سرویس آموزشی ورزشی میشود، یک یا دو شرکت هستند که در این زمینه فعالیت میکنند. بچهها در انگلستان این کار فوقالعاده را انجام دادند و همه تجربیات جمعی خود را جمع آوری کردند و آن را در بستری همه جانبه، با کیفیت واقعی و حجم فوق العادهای از دادهها و سرگرم کننده قرار دادند. آنها از همه تجربیات خود استفاده کردهاند و واقعا به یک دستاورد عالی دست یافتهاند و میتوانند آن را در سیستم ما نشان دهند. ما قراردادهای بسیار بزرگ ورزشی را امضا کردهایم، این مکانهای بزرگ ورزشی که مردم برای مسابقات به آنجا میروند نشان دهنده حجم قابل توجهی از تجارت است. این کار میتواند مبلغ هنگفتی را به همراه داشته باشد و به بازاریابی ما کمک میکند. شرکت شما چه موانعی را باید پشت سر بگذارد؟ این یک محصول کاملا جدید است. بزرگترین مانع، آموزش عموم مردم در مورد محصول و کارهایی که انجام میدهند میباشد و اینکه چگونه میتوان یک ورزشکار را تربیت کرد و این عادتهای خوبی در مورد توانایی شما در محک زدن یک ورزشکار و مشاهده همه ویژگیهای مثبت آن ایجاد میکند. از آنجا که این محصول کاملا جدید است، برای استفاده شما باید مردم را آموزش دهید و ما این کار را انجام میدهیم. موفقیت در نهایت برای شرکت شما چگونه است؟ نامیده میشود و ما به بازیکنان پنج تمرین میدهیم که این موارد را اندازه گیری میکند. بزرگترین اصل ما این است که شما باید بتوانید کارها را اجرا کرده و به انجام برسانید.
متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی
نظرات