شناسایی پر خطرترین بخش های استارتاپ ها

برای ایجاد یک محصول موفق، در اصل، باید ریسک را کاهش داد. مشتری ها زمانی محصول شما را می خرند که بتوانند به شما اعتماد کنند و مشکلشان را حل کنید. سرمایه گذارها هم زمانی برای شما ارزش قائل می شوند که مطمئن باشند، می توانید مدل کسب و کاری مقیاس پذیر ایجاد کنید. استارتاپ ماهیتی پر ریسک دارد و کار واقعی ما کاهش دادن این ریسک است. شما در ادامه متن با مراحل رشد استارتاپ اشنا میشوید. یکی از تکنیک های فرآیند توسعه محصول، ساختن پرخطرترین بخش محصول در اولین زمان ممکن است و البته جالب اینکه در بسیاری از کسب و کارها، ساختن راه حل پرخطرترین بخش ماجرا نیست. احتمالا با داشتن زمان و پول کافی و تلاش کردن، می توانید محصولتان را بسازید مگر اینکه واقعا در تلاش برای حل کردن یک مساله واقعا سخت مثل درمان سرطان باشید. بزرگ ترین ریسک یک استارتاپ، ساختن محصولی است ...

متن کامل نوشته در سایت اکسیژن

منبع بلاگ

اکسیژن

اکسیژن

شتابدهنده تخصصی حوزه اینترنت اشیا

نظرات