Quality Score چیست و روشهای بهبود آن؟

اگر مانند بسیاری از تبلیغ کنندگان که از گوگل ادز استفاده می کنند و هزینه کلیک و مقدار هزینه تبلیغات ماهیانه برای شما مهم است این مقاله به شما در کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد. گوگل مانند یک حراجی واقعی، تبلیغات را صرفا بر اساس هزینه‌های در نظر گرفته شده نشان نمی‌دهد. تبلیغاتی برای گوگل ارزشمند است که در کنار هزینه مناسب از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد و کاربران به کلیک کردن بر روی آن ترغیب شوند. این موضوع باعث بهبود نتایج بدست آمده و در نتیجه میزان رضایت کاربران خواهد شد. چه پارامترها و رعایت چه نکاتی باعث بهبود آن خواهد شد چیزی‌ست که در ادامه به آن می پردازیم. با ما همراه باشید

متن کامل نوشته در سایت آکادمی ادز

    منبع بلاگ

    آکادمی ادز

    آکادمی ادز

    تبلیغات در گوگل

      نظرات