پرداخت های سازمانی , فرد به فرد و ... رو به آسان تر کند
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) شناسه در بخش سازمانی راهکاری است که برای شناسه¬دار کردن پرداختی¬های اشخاص استفاده میشود. ضمن تسهیل در پرداخت با این راهکار پیگیری و ردیابی پرداختی¬های افراد توسط سامانه یکپارچه شناسه به آسانی انجام می-شود . شناسه در حقیقت یک راهکار موازی و مکمل است و در کنار سایر روش¬های دریافت و جمع¬آوری مطالبات مالی که افراد و سازمان ها از آن¬ها استفاده می¬کنند ، فرآیند وصول مطالبات را تسهیل می‌کنند. مجموعه هایی که از خدمات سامانه استفاده می¬کنند در زمان اعلام مطالبه خود به مشتری، شناسه قبض و شناسه پرداخت متناظر با آن پرداخت را هم به مشتری اعلام می نمایند و مشتری می تواند در کنار سایر روش¬ها با استفاده از قبض نسبت به پرداخت وجه اقدام نماید. شناسه در بخش اپلیکیشن مالی خود با یکپارچه کردن کلیه نیازهای افراد زمینه را برای تسهیل پرداخت¬های افراد فراهم می آورد. با اپلیکیشن مالی شناسه افراد می توانند وجوه خود را بدون داشتن اطلاعات حساب طرف مقابل پرداخت نمایند. در پروژه های خیریه به صورت جمعی مشارکت کنند و تامین مالی انجام دهند. قبوض خود را پرداخت نمایند و پرداخت های دنگی انجام دهند. اندازه بازار مشتریان بخش سازمانی تمام سازمان¬ها و کسب و کارهایی می باشد که نیازمند صدور قبض جهت صورت حساب¬های خود هستند و مشتریان اپلیکیشن عموم مردم می باشند. برای سال 95 در حدود 1054 میلیون تعداد تراکنش انجام گردیده است.. بازار هدف سازمانهای دولتی: شامل شهرداری¬ها، سازمان حج و زیارت، شرکت آب و فاضلاب استانها، شرکت مخابرات استان¬ها، شرکت گاز استان¬ها، شرکت توزیع نیروی برق استانها، سازمان امور مالیاتی کشور، ادارات راهنمایی رانندگی و هر سازمان کوچک و بزرگ دولتی که نیازمند تراکنش¬های مالی هستند. سازمانهای خصوصی: انجمن¬ها ، آموزشگاه های راهنمایی رانندگی، موسسات آموزشی ، شرکت های بازرگانی و هر شرکت کوچک و متوسطی که نیازمند تراکنش های مالی هستند. کاربران عادی برای استفاده از اپلیکیشن شناسه روش درآمدزایی برنامه بازاریابی و جذب مشتری به قرار زیر است: •مذاکره مستقیم با سازمان¬ها و معرفی خدمات خود به آن¬ها • ازاریابی فرد به فرد برای تبلیغات اپلیکیشن به طوری که هرگاه شخصی شناسه را به فرد دیگری معرفی کند مبلغی به عنوان هدیه در کیف پول اپلیکیشن آن شخص شارژ می گردد. استراتژی ورود به بازار شرکت به شرح زیر است: •قرارداد با بانک انصار برای تبلیغات شناسه و معرفی آن به مشتری •تبلیغات برای پیش ثبت¬نام اپلیکیشن به طوری¬که پس از رونمایی در بازار، اپلیکیشن را نصب کنند و از جانب آن مبلغی در کیف پول اپلیکیشن آن¬¬ها شارژ می شود. هزینه ها •هزینه¬های ثابت: 1.هزینه اجاره مکان 2.هزینه میزبانی سرور 3.هزینه سخت افزاری 4.هزینه تجهیزات اداری 5.هزینه انرژی هزینه های متغییر: 1.هزینه نیروی انسانی 2.هزینه بازاریابی 3.هزینه تامین مالی 4.هزینه های پیش بینی نشده 5.هزینه تامین امنیت سیستم اطلاع رسانی برنامه بازاریابی و جذب مشتری به قرار زیر است: •مذاکره مستقیم با سازمان¬ها و معرفی خدمات خود به آن¬ها •بازاریابی فرد به فرد برای تبلیغات اپلیکیشن به طوری که هرگاه شخصی شناسه را به فرد دیگری معرفی کند مبلغی به عنوان هدیه در کیف پول اپلیکیشن آن شخص شارژ می گردد. استراتژی ورود به بازار شرکت به شرح زیر است: •قرارداد با بانک انصار برای تبلیغات شناسه و معرفی آن به مشتری •تبلیغات برای پیش ثبت¬نام اپلیکیشن به طوری¬که پس از رونمایی در بازار، اپلیکیشن را نصب کنند و از جانب آن مبلغی در کیف پول اپلیکیشن آن¬¬ها شارژ می شود. مزیت رقابتی پرداخت شناسه های صادر شده در تمامی درگاه های غیر حضوری بانک خودپرداز - کارتخوان و .... دستاوردها کسب مقام سوم هم آفرینی شرکت همراه اول کسب مقام سوم جشنوراه بین المللی ساینس تک پلاس

فینوپا

فینوپا

  • فینوپا پلتفرم معاملات آنلاین، بازار استارتاپ‌های بازار سرمایه‌ و ارائه دهنده زیرساخت بورسی و بانکی ...
زمون

زمون

  • استارتاپ زَمون با شعار «هوای زمین هم رو داشته باشیم» یک پلتفرم نوبنیان بر پایه ...
سامیار

سامیار

  • پردازش اطلاعات مالی و معاملات در حال وقوع به جهت انجام خرید و فروش اوراق ...