درباره برند MICHAEL KORS

درباره برند MICHAEL KORS

مایکل کورس ( Michael Kors ) در جزیره لانگ در شهر نیویورک متولد شد. مادر وی به شغل مدلینگ مشغول بود و زمانی که مایکل ۵ سال داشت مجدداً ازدواج کرد. مایکل از مدرسه جان‌اف کندی فارغ‌التحصیل شد و مادر و پدری سوئدی داشت. او در ۱۶ اوت ۲۰۱۱ میلادی با شریک زندگی خود، لنس اسپنسر آشنا شد و ازدواج کرد. مایکل در ۵ سالگی لباس عروسی مادرش را که دوباره قصد ازدواج داشت طراحی کرد. در سال ۱۹۷۷ میلادی، هنگامی که همگان به استعداد وی در زمینه طراحی لباس پی بردند، وی را در موسسه فشن و تکنولوژی نیویورک ثبت‌نام کردند و سرانجام در سال ۱۹۸۱ میلادی، مایکل، برند خود را روانه بازار کرد و از همان دوران به‌عنوان طراح لباس‌های اسپرت شناخته می‌شود. او درحال‌حاضر به‌عنوان طراح سرشناس مد آمریکایی در زمینه لباس، ساعت، جواهرات و غیره در دنیا شناخته شده است و مدیر اجرایی افتخاری شرکت خود را دارد. فروشگاهای مایکل کورس به‌طور مستقیم یا از طریق شرکای صدور مجوز، در بعضی از معتبرترین شهرهای دنیا ازجمله نیویورک، بورلی هیلز، شیکاگو، لندن و... . مایکل کورس تاکنون برای افراد سرشناس و برجسته‌ای همچون میشل اوباما، جنیفر لوپز، گوئیت پالترو و آلیشا کیز به طراحی لباس پرداخته است. این برند درحال‌حاضر دارای یک شهرت جهانی و برنده جوایزی است و دامنه محصولات خود را تحت‌عنوان مجموعه مایکل کورس تولید می‌کند. مایکل کورس دارای محصولات متنوعی در زمینه‌های مختلف و مخصوصاً در زمینه طراحی ساعت است اما در زمینه‌ تولید ساعت این کار را به شرکت آمریکایی «فسیل‌گروپ» سپرد و فقط وظیفه طراحی و نظارت بر کیفیت را برعهده گرفت. تمامی ساعت‌های مایکل کورس به‌وسیله فسیل گروپ ساخته و با نام مایکل کورس به فروش می‌رسند.

ساعت‌های هوشمند مایکل کورس ساعت‌هایی هستند که ظاهری لوکس دارند. این برند هم ساعت‌های هیبریدی دارد و هم ساعت‌های هوشمند. ساعت‌های هیبریدی دارای عقربه‌های آنالوگ و همچنین عملکردهای هوشمند هستند. گام‌ها و ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کنند و پیام‌هایی را روی مچ دست‌تان نشان می‌دهند. با ساعت هوشمند مایکل کورس می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید. می‌توانید ساعت‌های هوشمند را از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا در طول روز از پیام‌ها، اعلان‌ها و تماس‌های دریافتی مطلع شوید. با ساعت مایکل کورس، تناسب اندام خود را نیز اندازه‌گیری و تمرینات خود را پیگیری می‌کنید.

این ساعت هوشمند دارای گزینه‌های اندازه‌گیری زیر است: ارتفاع‌سنج، کرونومتر، فاصله‌سنج، سنسور سرعت، کالری‌شمار، گام‌شمار، مانیتور ضربان قلب، دورشمارنده و عملکرد فاصله‌سنج. اتصال سریع به دستگاه با استفاده از Wi-Fi ، بلوتوث و NFC انجام می‌شود. با مایکل کورس Bradshaw Gen ۵ Display MKT۵۰۹۸ شما یک ساعت هوشمند با گزینه‌های پوشیدنی زیر دارید: شناسه تماس‌گیرنده، کنترل موسیقی، اعلان‌های تلفن هوشمند، نمایش پیام‌های تلفن هوشمند، عملکرد لرزش و بند قابل تعویض Bradshaw Gen ۵ Display MKT۵۰۹۸ یک ساعت هوشمند Wear OS است که سیستم عامل‌های Apple و Android را پشتیبانی می‌کند.

از طریق صفحه لمسی دستی، ساعت هوشمند را خودکار کنید .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات