کافه کادو پلتفرم فروش آنلاین کادو است . کافه کادو معتقد است که دستآفریده های ایرانی بهترین
خرید کادو همیشه یک دغدغه است و بیشتر افراد حدود 2 تا 5 بار به عناوین مختلف درگیر تهیه آن میشوند . اما خرید کادو کار ساده ای نیست . کافه کادو با کمک هنر ده ها هنرمند صنایع دستی و سازندگان دستآفریده ها ایرانی کادوهای خاص ، کمیاب و زیبایی را به شما پیشنهاد میکنند تا خرید کادو و هدیه فرآیندی لذت بخش باشد . کافه کادو یک پلتفرم است ، در نتیجه محصول بی واسطه و مستقیم از دست تولیدکننده به دست مصرف کننده میرسد . کافه کادو معتقد است که دستآفریده و صنایع دستی باتوجه به ماهیت دستساز بودن و کم تیراژ بودن و همچنین بدلیل قابلیت شخصی سازی بهترین و مطلوبترین کادو هستند . اندازه بازار کسانی که بصورت آنلاین کادو میخرند طبق محاسبات در حدود 280 میلیارد تومان در سال میباشد که ما برای سال های ابتدایی فروش 4 میلیارد تومان در سال را برنامه ریزی کرده ایم که از جامعه افرادی است که بصورت آنلاین کادو میخرند . بازار هدف بازار هدف ما افرادی هستند که برای تولد ، ولنتاین ، روز زن ، روز مرد ، عید نوروز ، روز معلم و ... به دنبال کادویی خاص هستند . همچنین سازمان هایی که از ارائه کادوهای تکراری خسته شده و هدایای سازمانی بهتری طلب میکنند . افرادی که از کافه کادو خرید میکنند اغلب تحصیلکرده اند و ارزش هنر را میدانند . این افراد کمتر فرصت گشتن در فروشگاه ها را دارند یا در شهرهایی زندگی میکنند که اجناس خاصی مانند آنچه در کافه کادو وجود دارد در آنجا یافت نمیشود . افرادی که از کافه کادو خرید میکنند از سطح متوسط جامعه هستند . روش درآمدزایی مدل درآمدی کافه کادو کمیسیونی است . محصولات توسط خود هنرمندان در سایت قرار گرفته و قیمت گذاری شده است . کافه کادو به صورت زیر از هر فروش کمیسیون اخذ میکند : قیمت محصول تا 100 هزار تومان : کمیسیون 18% قیمت محصول 100 تا 200 هزار تومان : کمیسیون 15% قیمت محصول بالای 200 هزار تومان : کمیسیون 12% بزودی بابت لیست کردن محصولات مبلغ 3000 تومان برای محصولات زیر 100 هزار تومان و 5000 هزار تومان برای محصولات بالای 200 هزار تومان دریافت میشود . هزینه ها به منظور توسعه محصول نیاز تیمی فنی وجود دارد که هزینه های سالیانه این افراد اعم از متخصص و غیر متخصص در حدود 190 میلیون تومان میباشد . برای تبلیغات به طرق مختلف هزینه ای در حدود 160 میلیون تومان برای یکسال نیاز است . و برای بسته بندی ، مدیریت لاجستیک ، تهیه تجهیزات و هزینه های جانبی مبلغی در حدود 100 میلیون تومان مورد نیاز است . اطلاع رسانی استفاده از تبلیغات پولی و رایگان هر دو برای اطلاع رسانی نیاز است . روش های پولی : تبلیغات گوگلی تبلیغات اینستاگرامی تبلیغات بنری برگزاری کمپین های آفلاین حمایت و اسپانسرشیپینگ روش های رایگان : SEO شبکه های اجتماعی تولید کانتنت باکیفیت ایمیل مارکتینگ مزیت رقابتی کافه کادو در سال اول سعی در ایجاد اعتماد در بین هنرمندان نمود . امروز هزاران وب سایت وجود دارند که ادعای فروش دستآفردیده و صنایع دستی دارند اما هیچ یک رابطه مثبتی که کافه کادو با هنرمندان ایجاد کرده را با قوت میگوییم که ندارند . این اعتماد باعث شده که هنرمندان محصولاتشان را زودتر در کافه کادو بروز رسانی کنند ، محصولات را با قیمت بهتر در وب سایت قراردهند و شرایط خوبی را برای شخصی سازی فراهم کنند که تمام این مزایا بر کیفیت تجربه خرید تاثیر میگذارد . کافه کادو طیف گسترده ای از محصولات از لوازم شخصی تا لوازم منزل دارد که همه میتوانند با هر بودجه ای از آن خرید کنند . دستاوردها کاندیدای بهترین مارکت پلیس از دهمین جشنواره وب و موبایل ایران (اسفند 95) مقام سوم بهترین استارت آپ در هفدهمین جشنواره ملی فناوری ارتباطات و اطلاعات (اسفند 96) استارت آپ راه یافته به فینال رویداد بین المللی جاده ابریشم (اردیبهشت 97)

هنری

هنری

  • تحقق رویایِ هنرمندانهِ تو
پلازا

پلازا

  • بازارچه اینترنتی
هانیلی

هانیلی

  • تنها راه شناخت عسل طبیعی اینه که زنبوردار رو بشناسی