وظیفه ی ما در نجار آنلاین برآورد قیمت،طراحی و ساخت محصولات چوبی است ،ما مشکل در دسترس نبودن و نبود یک مجموعه پرسرعت نجاری و تولیدی را حل نموده ایم.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) ما در فیلوود-احساس چوب- از 5 سال گذشته تا کنون هر روز درخواستهای زیادی را از طرق مختلف ، تماس، واتس اپ، دایرکت اینستا، تلگرام و ... جهت بررسی قیمت و امکان ساخت محصولات چوبی در رده ها و بخشهای مختلف دریافت می کردیم که با توجه به مسائل و راهکارهایی که در این صنعت بررسی و آزمایش کردیم به ایده ی ساخت یک وب سایت در نمونه ی اولیه و یک اپ در نمونه ی کاربردی رسیدیم.ما با توجه به بررسی و تجارب زیاد در ساخت و تولید در رده ها و شاخه های مختلف صنعت چوب از لوازم و محصولات کاربردی و دکوری و فرنیچر تا صنایع دستی و هر محصولی که چوب بخشی از آن می باشد ،در حال حاضر می توانیم به صورت جامع بخش بسیار زیادی از این درخواست ها را بررسی و تحلیل کنیم و در صورت سفارش و تایید مشتری آنرا ساخته و یا در تعداد زیاد تولید نماییم.همکاری ما با برندها و اشخاص حقیقی و حقوقی در سطوح و شاخه های مختلف صنعت چوب گواه تجربه ی ما و البته آینده دار بودن این ایده است.در حال حاضر این سیستم با همکاری 5 کارگاه در حال اجرا می باشد و با رشد آن قابل گسترش به سایر کارگاههای مستعد می باشد. اندازه بازار با توجه به فعالیت ما در شاخه ها و سطوح مختلف صنعت چوب حداقل اندازه صنعت چوب بر اساس آمار سال 96 به صورت زیر می باشد: تعداد ازدواج سال 96: 600 هزار نفر 30% تعداد ازدواج سال 95 : 200 هزار نفر 20% تعداد ازدواج سال 94 : 100 هزار نفر 10% خانواده های ایرانی: 2 میلیون خانواده مجموع : 2میلیون و 900 هزار نفر خطا 30% : 900 هزار نفر کسر می گردد بازار بالقوه : 2 میلیون خانواده حداقل خرید محصولات چوبی هر خانواده در سال : 1 میلیون ریال معادل 100 هزار تومان اندازه ریالی : 2 هزار میلیارد ریال معادل 200 میلیارد تومان بازار هدف با توجه به آمارهای رسمی و شبکه های اجتماعی و فاکتورهای فروش گروه احساس چوب در 5 سال گذشته بازار اصلی هدف ما خانواده های جوان ایرانی با رنج سنی 25-35 سال می باشد. بخشهای مختلف این بازار : 1-خانواده های جدید 2-خانواده هایی که در 2-5 سال گذشته ازدواج کرده اند. 3- شرکتها و مجموعه های بزرگ 4- معماران و طراحان داخلی روش درآمدزایی 1- طراحی و ساخت و تولید محصولات درخواست شده به صورت سفارشی 2- طراحی و ساخت و تولید و توزیع محصولات به صورت عمده 3-دریافت پورسانت از سازندگان و تولیدکنندگان مختلف 4-فراتنچایزینگ در سطوح و بخشهای مختلف هزینه ها ما برای رشد، باز طراحی و سرمایه گذاری در بخشهای زیر ساخت ، آزمایشگاهی و کارگاهی این پلتفرم به حداقل 500 میلیون تا 1 میلیارد تومان-بنا به نوع اجرا- سرمایه نیاز داریم. اطلاع رسانی ما با روشهایی چون روابط عمومی ، ایونت و ... و با استفاده از تجربه هایی که در گذشته داشته ایم سرویس خود را معرفی می کنیم ، همچنین با استفاده از روشهای هک رشد که قسمتی از آن در سرویس ما در حال حاضر وجود دارد بازار خود را توسعه می دهیم. مزیت رقابتی کار عملی مدیران و موسسان گروه احساس چوب در یک کارگاه نجاری با دانش بروز و تفکر استارت آپی در 5 سال متوالی در کنار خلاقیت و انجام کارهای مختلف از شاخه های متنوع صنعت چوب بزرگترین مزیت رقابتی ماست ، همچنین سرویس نجار آنلاین به جهت سرعت برآورد قیمت و توزیع بهینه امکانات و ساخت و تولید در نقاط مختلف مهمترین مزیت های رقابتی را در دست دارد. در مقایسه با سرویسهای آنلاین خدمات ما خودمان به صورت مستقیم یا با همکاری شرکایمان محصول را تولید می کنیم و کنترل کیفیت و تایید ساخت بر عهده ی ماست که این بزرگترین مزیتی است که در مقایسه با رقبا داریم. دستاوردها ما در 5 سال گذشته به جای شرکت در جشنواره ها و رقابت های مختلف بر روی بخشهای گوناگون این صنعت کار کرده ایم و با کسب در آمد و تست ایده های مختلف راههای گوناگون رسیدن به سود و کسب و تولید ارزش را به صورت عملی آزمون و اجرا کرده ایم تا امروز با قدمی محکم در بازار رشد کنیم.