فروش محلی کالاهای هر شهر در همان شهر. (اپلیکیشن فروشگاهی محلی)
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) سرویس چی دِیلی (روزانه چی نیاز دارید)، خدمتی است که با همکاری اداره کل پُست استان فارس، گروه شرکت های دانش بنیان همیشه پویا و فروشگاه های زنجیره ای، تولید کنندگان و فروشندگان کالای ایرانی در شهر شیراز و به مرور در استان فارس، با هدف ارایه خدمات ویژه شهروندی در زمینه تسهیل خرید مایحتاج روزانه منزل، اقلام مصرفی منزل و .. راه اندازی گردیده است. این اپلیکیشن ساده که چند فروشگاهی است و هیچ انحصاری برای هیچ فروشگاهی قایل نیست و از طرفی با ایجاد اشتغال مستقیم برای بالغ بر 40 نفر (120 خانواده) و اشتغال غیر مستقیم بسیار قابل توجه، می تواند نقش به سزایی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان خصوصاً در این شرایط رکود اقتصادی ایجاد نماید. اندازه بازار اندازه بازار این سرویس به دلیل گستردگی نوع مخاطب هدف بزرگ است. در واقع حداقل 5 درصد جمعیت خانوار در کلان شهرهای ایران و یک درصد جمعیت در شهرهای متوسط برآوردی از اندازه بازار ارایه می دهد بازار هدف به طور کلی چی دیلی با دو شعار خود را در بازار معرفی نموده است: - فرزندان متعهد : امکان خرید مایحتاج مصرفی برای پدران و مادران سالخورده توسط فرزندانشان به آسانترین شکل و انجام وظایف و تعهدات ایشان در مقابل پدر و مادر سالخورده شان - خانواده شاداب : آزاد سازی وقت خانواده برای گردش و تفریح سالم به جای دغدغه انجام خریدهای روزانه منزل که فرآیندی تکراری، وقت گیر و خسته کننده است. هدف ما جذب مخاطبین در دو گروه فوق است که هر دو گروه به لحاظ روانی، حساسیت به قیمت درشان کمتر و غالباً تعهد، کیفیت و در دسترس پذیری و قابلیت سریع سفارش برایشان مهم است. بازار جغرافیایی هدف ما ، در فاز اول کلان شهرهای ایران به غیر است تهران است. به ترتیب شیراز، اهواز، بندر عباس، بوشهر، کیش، کرمان روش درآمدزایی روش در آمد زایی کسب کمیسون از فروش است. حداقل در شرایط فعلی بازار 4 درصد و حداکثر 15 درصد و میانگین کسب ده درصد است. هزینه ها هزینه توسعه این محصول قبلاً توسط شرکت تامین شده است. هزینه تبلیغات قطعاً مورد نیاز است و پیش بینی ماهیانه 35 میلیون تومان می گردد. هزینه مستقیم انجام یک سفارش از لحظه ثبت تا هپی کال با مشتری دیده شده است و مدل درآمدزایی به گونه ای است که برای هر تراکنش این هزینه ها دقیقاً احصاء شده است و مشخص است. اطلاع رسانی در کنار استفاده از ظرفیت های فوق العاده دیجیتال مارکتینگ که این مجموعه کمپین هایی در اینستاگرام، جعبه ابزار، دانرو، زویمت و . این مجموعه یک روش خلاقانه بازاریابی دارد. به این صورت که با ایجاد کانترهای متحرک در نقاط مختلف اعم از فروشگاه های طرف قرارداد (برای مثال فروشگاه زنجیره تیرایس اجرا شده است) سینما ها و امکان فرهنگی (که سینما شهر آفتاب شیراز به عنوان یکی از زیباترین و بزرگترین مجموعه های فرهنگی و سینمایی در کشور همکاری منعقد شده است) ، اماکن آموزشی (که برای مثال سازمان مدیریت صنتعتی منطقه جنوب همکاری منعقد شده است) به معرفی مستقیم اپلیکیشن پرداخته می شود . در یک پایلوت طی سه روز 150 نصب اپلیکیشن و 200 مورد معرفی انجام شد که منجر به تبیل 30 نفر مشتری و خریدار جدی گردید. مزیت رقابتی ضمن برخورداری چی دِیلی از مزیت های ذیل که تا حدی مزیت های عمومی است ، مهمترین مزیت رقابتی چی دیِلی، پشتیبانی و برخورداری از امکانات دیجیتال مارکت پلیس چیگِل است. چیگِل یکی از سرویس های بزرگ مقیاس اینترنتی این شرکت است که جای معرفی آن اینجا نیست اما مهمترین مزیت چی دیلی توسط چیگِل ایجاد شده است آنهم تامین چند فروشگاهی (مدل زنجیره تامین در گستره محلی - یک محله یا شهر) است. از طرفی زیرساخت بک آفیس بسیار قدرتمند چیگِل، امکان مدیریت و توسعه بسیار گسترده ای به چی دِیلی داده است. از مدیریت ارتباط با تامین کننده، مدیریت کاربر، مدیریت محتوا، مدیریت یک سفارش از شروع تا هپی کال - واسط کاربری ساده و کاربر پسند به نحوی که افراد بالای 60 سال نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند - کوتاه کردن و ساده سازی فرآیند خرید از طریق ترکیب خرید اینترنتی و تلفنی - حمل رایگان خریدهای بالای 50,000 تومان - تحویل دو ساعته و توسط افراد مطئن (شبکه پست پیک متعلق به پست جمهوری اسلامی ایران) - تنوع روز افزون کالاها به دلیل پیوستن تعداد زیادی تامین کننده کالا که هر روز بر تعدادشان افزوده می شود دستاوردها بلی. معرفی چیگِل و چی دیلی به عنوان یک زیرساخت جدی در سال 2016 در اجلاس سالانه پارک های علم و فناوری آسیا (اسپا) که در کشور هند و با حضور بالغ بر 40 کشور برگزار شد، این شرکت را در زمره یکی از 4 شرکت برتر فناور آسیا قرار داد