طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) تعمیر مادربرد رایانه همیشه کاری بسیار دشوار و مستلزم زمان و آزمون و خطاهای بسیار بوده است. این دشواری باعث شده این کار در بسیاری موارد غیرممکن به نظر برسد. سیستمی که بتواند در زمانی بسیار کوتاه علت خرابی و قطعه معیوب مادربرد را مشخص نماید، فرآیند تعمیر را بسیار سریع و کوتاه کرده و در زمان و هزینه، صرفه‌جویی بسیار زیادی می‌کند. تستا وسیله‌ای است که دقیقا برای همین هدف جهت استفاده تعمیرکاران رایانه طراحی شده است. اندازه بازار اندازه بازار این محصول به دو صورت قابل تخمین است. یکی با توجه به تعداد افراد درگیر در تعمیر مادربرد رایانه در جهان و دیگر با توجه به تعداد مادربردهای رایانه تولید شده در جهان. سالانه در جهان چیزی در حدود 2 میلیارد مادربرد رایانه تولید می‌شود که بنا به اظهارات متخصصین در حدود 15 درصد از این مقدار در عمر مفید 3 تا 5 سال نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد. این یعنب سالیانه حدود 300 میلیون رایانه. با توجه به پلن درآمدی تستا، بازار هدف ترکیبی از تعداد مادربردهای نیازمند تعمیر و تعداد افراد مرتبط با تعمیرات مادبرد خواهد بود. بازار هدف تستا وسیله‌ای است که توسط اشخاص و یا شرکت‌هایی که در سرویس، تعمیر و نگهداری رایانه مشغول به کار هستند قابل استفاده خواهد بود. به جز این دسته، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ که واحد تعمیرات در مجموعه خود دارند نیز می‌توانند از تستا استفاده کنند. نهادهای نظامی یکی از مهم‌ترین بازارهای هدف تستا هستند، چرا که به دلایل امنیتی نمی‌توانند بسیاری از امور داخلی خود از جمله تعمیرات رایانه‌ها را برون‌سپاری کنند. روش درآمدزایی پلن درآمدزایی تستا از طریق فروش اعتبار به منظور استفاده از سیستم برخط عیب‌یابی مادبرد رایانه است. به این صورت که هر کسی که می‌خواهد از خدمات تستا بهره‌مند شود می‌بایست علاوه بر خرید سخت‌افزار تستا، در وبسایت مربوطه نیز ثبت نام نموده و هزینه استراک ماهیانه خود را در قبال تعداد مشخصی استفاده از سخت‌افزار پرداخت نماید. سیستم کنترل اعتبار وبسایت تستا بر اساس دو مشخصه زمان و تعداد دفعات استفاده می‌باشد. هزینه ها با توجه به اینکه نمونه تولید شده از تستا آماده تولید انبوه و ورود به بازار است، عمده هزینه‌ها مربوط به تولید، پشتیبانی و نیروی انسانی است. تفکیک هزینه‌های تخمینی برای راه‌اندازی و ورود به بازار تستا به صورت زیر می‌باشد. هزینه تولید 500 عدد سخت‌افزار: 500,000,000 ریال هزینه نیروی انسانی دفتری و پشتیبانی: 700,000,000 ریال هزینه نیرو انسانی مدیریتی: 500,000,000 هزینه نیروی انسانی تحقیق و توسعه: 700,000,000 ریال هزینه‌های تحقیق و توسعه: 100,000,000 ریال هزینه بازاریابی و تبلیغات: 500,000,000 ریال هزینه‌های دفتری و تجهیزات: 500,000,000 ریال جمع کل هزینه‌ها: ‌3,500,000,000 ریال اطلاع رسانی بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در مکان‌هایی که مشتریان ما بیشترین حضور را دارند از قبیل فروم‌های تخصصی تعمیرکاران. شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی و ایجاد جذابیت‌های بصری در تبلیغات و شعارهایی که مخاطب را به یک بار امتحان کردن این محصول ترغیب کند. مزیت رقابتی این محصول به شکل کنونی فاقد رقیب بوده و تمامی محصولات مشابه که می‌توانند جایگزین آن شوند، حداقل امکانات این محصول از قبیل گارانتی و پشتیبانی را ندارند. همچنین ارائه گزارش تصویری آنلاین و راهنمایی تعمیرکاران در جهت حل مشکل، دسترسی همزمان تعمیرکاران به مقالات و آموزش‌های موجود و امکان پرسش سوالات تخصصی پیش‌آمده در تالار گفتگو از جمله مزایای رقابتی محسوب می‌شوند.

آینه هوشمند فرسیما

آینه هوشمند فرسیما

  • آینه هوشمند ( دستگاه پرو مجازی لباس) امکان تست لباس به صورت مجازی را به ...
تاتماکو

تاتماکو

  • سامانه ای برای پایش و مراقبت های محیطی با لوازم صوتی تصویری و ارتباط رادیویی ...
فندق اپس

فندق اپس

  • استودیو بازی ها و اپلیکیشن های آنلاین