نیوماتیک

توسط این پلتفرم برنامه نویسی که به صورت اپلیکیشن بوده، کاربران میتوانند سخت افزارهای اینترنت اشیا را بدون نیاز به کد نویسی راه اندازی کنند.

توسط این پلتفرم برنامه نویسی که به صورت اپلیکیشن بوده، کاربران میتوانند سخت افزارهای اینترنت اشیا را بدون نیاز به کد نویسی راه اندازی کنند.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) شرکت ها برای ساخت نمونه های اولیه خود منابع مالی زیادی صرف تیم های برنامه نویسی به منظور ساخت یک پروتایپ برای سرویس یا محصولشان می نمایند. هزینه بالای برنامه نویسی در کنار زمان بر بودن آن از چالش های پیش روی هر شرکت یا استارتاپی است. نیوماتیک با راه حلی که ارائه می دهد،این زمان و هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش می دهد. به طوریکه برنامه نویسان مبتدی نیز با داشتن یک دانش مختصر می توانند از طریق اپلیکیشن نیوماتیک، با کنار هم قرار دادن چند بلوک (دایره) درون اپلیکیشن و اتصال آنها به یکدیگر، سرویس یا محصول خود را راه اندازی نمایند. به زبان دیگر می توان گفت در دل این بلوک ها صدها خط کد بوده که مجموعا یک عملکرد خاصی را ارائه می دهند. یک استارتاپ فعال در زمینه خانه هوشمند، می خواهد گلدان هوشمندی بسازد شامل سخت افزار و اپلیکیشن، که اگر آب گلدان کاربر کم شد، به تلگرام کاربر اطلاع دهد. این استارتاپ از طریق اپلیکیشن نیوماتیک به عنوان بخش نرم افزاری به سادگی می تواند سخت افزار خود را ساخته و راه اندازی نماید. اندازه بازار با توجه به اینکه بخشی از مشتریان ما در حوزه ایترنت اشیا، فعالیت نموده وبا توجه به آمار سایت MarketandMarket و IOT-Analytics در یک بازار با نرخ رشد متوسط 29 درصدی از سال 2015 تا سال 2020 با حجم 465 میلیارد دلار وارد می شوند، و بخشی دیگر از مشتریان ما ارائه دهندگان خدمات آنلاینی هستند که در بازاری در حال فعالیت بوده که طبق آمار سایت Statistica تا سال 2021 پیش بینی میشود بازار معاملات آنلاین شامل سرویس و خدمات به رقم 1.8 تریلیون دلار برسدا، حجم بازار بسیار بزرگی دارد. علاوه بر اینها سرمایه گذاری های بزرگی بر روی رقبای خارجی ما همچون 462 میلیون دلاری بر روی Outsystems ، و 154میلیون دلاری بر روی K2، و 63 میلیون دلاری بر روی IFTTT نشانگر پتانسیل رشد بالای این بازار و جذابیت ورود زیادی برای سرمایه گذاران می باشند.از آنجایی که بازار مورد هدف ما عمدتا بازار بین المللی بوده، لذا معیار اعداد و ارقامی که بیان گردید، بازار بین الملل است. بازار هدف با توجه به اینکه راه حال ما یک پلتفرم بوده، سبد محصول متنوع و بزرگی دارد. اما با توجه به تحلیل های مختلف، بازار های هدف ما شامل موارد ذیل می باشند: 1-شرکت های ارئه دهنده خدمات آنلاین مانند خرده فروشی های آنلاین 2- استارتاپ های فعال در حوزه اینترنت اشیا 3- دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به الکترونیک و برنامه نویسی روش درآمدزایی روش درآمدزایی نیومتیک هم به صورت B2B و هم B2C بوده ولی با تحلیل های بازار، اولویت روش درآمدی بوده که به محض دریافت خدمت از سمت مشتری، در کمترین زمان ممکن، پرداخت صورت بپذیرد لذا این روش ها به صورت زیر است: 1-فروش لایسنس تجاری به صورت B2B در پلن های مختلف به صورت اشتراکی 2-فروش کیت های اینترنت اشیا ساخته شده شرکت به صورت B2C 3-ارائه خدمات آموزشی به صورت فرانچایز به علاقه مندان به یادگیری این پلتفرم از طریق موسسه های تخصصی آموزشی هزینه ها بابت یک سال آینده میزان تخمینی هزینه های لازم برای رسیدن به هدف مدنظر نیومتیک مبلغ 1.6 میلیارد تومن با توضیحات ذیل مورد نیاز است : 1-بازاریابی دیجیتال -400 میلیون تومان 2-منابع انسانی-600 میلیون تومان 3-سرور و سایت-150 میلیون تومان 4-مذاکرات سازمانی-200 میلیون تومان 5-پتنت -150 میلیون تومان 6-هزینه جاری-100 میلیون تومان اطلاع رسانی با توجه به تجربه 5 ساله تولید و فروش تجهیزات پزشکی و آشنایی با بازار ایران با استراتژی های مختلف ورود به بازار و حفظ مشتری به منظور جذب مشتریان به صورت B2B از افرادی متخصص این مذاکرات استفاده میگردد. در مورد بازارهای B2C که اشخاص حقیقی خریداران محصول و خدمت ما هستند، به عنوان مثال پدر و مادرهای دانش آموزان، این محصول را راه حلی برای شکوفا کردن خلاقیت و نوآوری فرزندان آنها معرفی می نماییم . یا برای دانشجویان سعی شده با شعار تسهیل در ساخت پروژه های دانشگاهی این محصول را از طریق شبکه های اجتماعی و یا دانشگاه، در ذهن مشتری جانمایی کنیم. مزیت رقابتی هزینه های بالای تحقیق و توسعه و ساخت این پلتفرم در کنار پیچیدگی های آن، نیازمند سرمایه گذاری های بسیار بزرگی می باشد. همین امر باعث ایجاد فرصت هایی شده که تیم نیومتیک آنها را کشف کرده و به عنوان مزیت رقابتی به منظور پیشی گرفتن از رقبا استفاده می نماید : 1- برای اولین بار در دنیا مفهوم و فرایند trigger-flow programmiing که موفق به ثبت اختراع آمریکا شده، این قابلیت را فراهم کرده که این پلتفرم بر روی سیستم عامل های Android, IOS و همچنین به صورت وب اپلیکیشن اجرا گردد. این مزیت وقتی بیشتر اهمیت پیدا میکند که نبود آن موجب از دست دادن حجم بزرگی از مشتریانی که تلفن یا تبلت های هوشمند داشته، می گردد. 2- سرعت در اجرای این پلتفرم به حدی بوده که هزینه پیاده سازی یک سرویس را به شدت کاهش می دهد. 3- سادگی یادگیری و استفاده از این پلتفرم به طوری بوده که از سنین 12 سالگی یک بچه می تواند بدون نیاز به داشتن دانش تخصصی برنامه نویسی، یک کیت اینترنت اشیا را راه اندازی نماید. تمامی 3 مورد بالا، نقاط ضعف رقبا بوده که می تواند برگ برنده نیومتیک برای بدست اوردن حجم قابل توجهی از بازار باشند. دستاوردها معتبرترین نشان یا افتخار که علاوه بر تاثیر مستقیم بر روی ارزش محصول حامی و پشتیبان آن در بازی بزرگان بوده، ثبت مالکیت های فکری و معنوی آن می باشند. علاوه بر کسب 4 علامت تجاری و یک طرح صنعتی، نیومتیک موفق به دریافت گواهینامه ثبت اختراع آمریکا یا USPatent به صورت Non-Provisional ( غیرموقت) در تاریخ 2018/06/21 گردید.

پایلا

پایلا

  • شبکه سراسری فروش و توزیع کالا
سامانه ابری گردشگری الکترونیک تورینو

سامانه ابری گردشگری الکترونیک تورینو

  • با این سامانه میتوان با استفاده از تکنولوژی های ابری خدمات گردشگری فعالان گردشگری از ...
تیله سافت

تیله سافت

  • مجله ی پادکست و ویدیویی تیله سافت - فناوری را بشنوید، ببینید و بخوانید!