بازی های درمانی شادرام

طراحی،تولید وتجاری سازی مداخلات ابزاری در پزشکی،روانپزشکی و روانشناسی در قالب بازی های درمانی جهت آموزش و درمان اختلالات روانشناختی

 

محصولات تولیدی گروه بازی های درمانی شادرام (شادی- درمان- آموزش) در واقع نسل سوم  بازی ها است که علاوه بر جنبه سرگرمی و شادی (نسل اول) و جنبه فکری و آموزشی (نسل دوم) دارای ویژگی درمانی در قالب مداخلات ابزاری در پزشکی،روانپزشکی ،روانشناسی و مشاوره می باشد و برای درمان اختلالاتی مانند
نقص توجه- بیش فعالی (ADHD)، اختلال سلوک، اختلال سوگ، مدیریت اضطراب و استرس و …  مفید و اثربخش بوده و جنبه دارویی دارد.

شرکت درمان پویان فراسو ایرانیان (توسعه دهنده برند شادرام)  از کادر مجرب و متخصص زیر بهره مند می باشد :
۱- کادر علمی و پژوهشی شامل متخصصین حوزه های پزشکی،روانپزشکی، روانشناسی و مشاوره
۲-کادر مدیریتی و مهندسی شامل متخصصین حوزه مدیریت کسب و کار،کنترل پروژه،تضمین کیفیت و تجاری سازی

*زمینه های فعالیت هسته فناور شادرام :

1- طراحی،تولید وتجاری سازی مداخلات ابزاری در پزشکی،روانپزشکی و روانشناسی در قالب بازی های درمانی جهت آموزش و درمان اختلالات رفتاری و شناختی در کودکان،نوجوانان(کنترل خشم، تمرکز توجه،ADHD،ADD) و بزرگسالان(پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی، افزایش صمیمیت زناشویی و...) در 3 فیلد الف- بازی های فیزیکال(مهره و صفحه دار) ب-بازی های نرم افزاری(تحت ویندوز و اندروید)  ج- بازی های حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده(AR & VR) 

2- ایده پردازی،طراحی و تولید بازی های درمانی ویژه به سفارش سازمان های متولی با محوریت  پیشگیری و کاهش آسیب هایی اجتماعی نظیر اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و.... 

3- اجرای طرح های پژوهشی جهت ارزیابی اثربخشی این بازی ها در جامعه هدف مورد نظر در قالب پایان نامه های تحصیلات تکمیلی( پزشکی حرفه ای و دکتری تخصصی روانشناسی) و مقالات معتبر منتشر شده در مجلات داخلی و بین المللی و همکاری با معاونت پژوهشی دانشگاه ها جهت ارتقا اعتبار علمی محصولات

4-برگزاری کارگاه های تخصصی بازی درمانی در سطح کشور با محوریت بازی های درمانی شادرام جهت ارائه بازی ها به عنوان مداخلات ابزاری به متخصصین ودانشجویان روانپزشکی و روانشناسی سطح کشور

*بازار هدف بازی های درمانی شادرام :

1- متخصصین روانپزشکی،روانشناسی و مشاوره به منظور استفاده به عنوان مداخله ابزاری برای مراجعین کودکان ، نوجوانان وبزرگسالان دارای اختلالات رفتاری و شناختی به منظور تکمیل فرایند درمان

2-بازی های رده سنی کودک و نوجوان برای کلیه دانش آموزان سطح کشور به  منظور آموزشی و کمک درمانی جهت تقویت حافظه ،افزایش مهارت های تمرکز و توجه و...  قابل بهره برداری می باشد و در رده سنی بزرگسالان نیز برای کلیه زوجین به منظور ارتقا صمیمت زناشویی قابل استفاده می باشد.

*مزیت های رقابتی گروه :

برخورداری از منابع انسانی متخصص و متعهد در حوزه های روانپزشکی، روانشناسی و مشاوره

بهره مندی از امکانات و تجهیزات مداخله ای و آزمایشگاهی و تعامل اثر بخش با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ومعاونت پژوهشی

برخورداری از اتاق فکر های تخصص وفنی متبحر در حوزه تلفیق سناریو بازی با محتوا درمانی و آموزشی تخصصی

امکان ارزیابی اثر بخشی بازی ها در مجلات معتبر دانشگاه علوم پزشکی

حمایت های مادی و معنوی جامعه دانشگاهی و علمی کشور شامل شبکه نماینگی رسمی متشکل از 200 مرکز مشاوره معتبر در سراسر کشور 

*دستاوردها و افتخارات گروه علمی و پژوهشی شادرام :

کسب رتبه برتر جشنواره کشوری سینا  برای طراحی بازی نرم افزاری جهت آموزش کودکان مبتلا به دیابت سال 1394 

کسب رتبه برتر کشوری و استانی جشنواره آموزشی شهید مطهری(دانشگاه علوم پزشکی) در چند سال متوالی از 95 تا 97

کسب رتبه اول رویداد کارآفرینی همنت با محوریت سالمندان در بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان سال 1396

کسب رتبه اول رویداد کارآفرینی استارتاپی با محوریت آسیب های اجتماعی در دانشگاه اصفهان سال 1397

لازم به ذکر است این گروه علمی و پژوهشی تنها هسته فناور فعال در زمینه بازی های درمانی در سطح کشور می باشد و دارای مجوز تولید و  گواهی ثبت اسباب بازی از شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان می باشند.

مصطفی نجفی

مصطفی نجفی

  • بنیان گذار
مسعود فردوسی

مسعود فردوسی

  • مدیر آموزشی
محمدکاظم نجفی

محمدکاظم نجفی

  • توسعه دهنده کسب و کار
بلدشو

بلدشو

  • سیستم آموزشی مبتنی بر ارائه دوره های آموزشی با کیفیت و دوبله شده به زبان ...
اُتیچر

اُتیچر

  • آموزش آنلاین زبان های خارجی توسط معلم های نیتیو (Native)
وب یاد

وب یاد

  • شبکه یادگیری