تپسی کار خود را از خرداد 1395 در تهران آغاز کرد تا سفرهای درونشهری را برای شهروندان تهرانی راحتتر، امنتر و ارزانتر کند. امروز تپسی، با بیش از 800 پرسنل و حضور در بسیاری از استانهای پرجمعیت کشور، شرکتی مورد اطمینان و نامی آشنا برای میلیونها ایرانی است که به صورت روزانه از اپلیکیشن آن استفاده می کنند – مسافرانی که در هر نقطه ای از شهر می توانند بدون اتلاف وقت تپسی (تاکسی) بگیرند و رانندگانی که برای پیدا کردن مسافر کافی است اپلیکیشن خود را روشن کنند و فقط چند دقیقه صبر کنند.
ارزشهای ما
تپسی فقط یک اپلیکیشن نیست، تپسی گروه بزرگی از کارشناسان ایرانی است که همواره در تلاشند تا امنیت و آسایش را برای مسافران، و راحتی و درآمد را برای سفیران (رانندگان) خود به ارمغان بیاورند. بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند درخواست سفر را سرعت ببخشیم و بهرهوری را در جامعه افزایش دهیم. اتلافوقت کمتر، کیفیت بهتر و هزینههای منصفانهتر همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سختکوش است. بکارگیری تکنولوژی برای حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ از جمله کلیدیترین ارزشهایی است که تپسی به دنبال خلق آن بوده است. استفاده از خدمات تپسی به معنای استفاده کمتر از خودروهای شخصی و در نتیجه، ترافیک کمتر و هوایی پاکیزهتر است. ما در تپسی به خلق ارزشهای بزرگ برای همه ایرانیان می اندیشیم.
تیم تپسی
کارکنان تپسی با ارزشترین دارایی شرکت هستند. آنان باهوش، مجرب و تلاشگرند. ما در تپسی می کوشیم تا بلندپروازیهای شخصی را با اهداف سازمانی همراستا نماییم تا فرد و سازمان باهم رشد کنند. فضای صمیمانه و به دور از آلایش تپسی ارتباط بین کارمندان و مدیران را تسهیل می نماید و محیط سازمان را به محیطی گرم و خودمانی تبدیل می کند – محیطی که لازمه شکوفایی و نوآوری است. دغدغه همه اعضاء در خانواده بزرگ تپسی ارائه خدمات با کیفیت به مسافران محترم و سفیران ارجمند است.