ما چند جوان بودیم که تا فرصتی پیدا می‌کردیم راهی سفر می‌شدیم و انقدر سفر کرده بودیم که ایران را خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم دیدنی‌های فراوانش چقدر می‌تواند حال آدم را عوض کند.

از آن طرف آدم‌هایی را می‌دیدیم که ناشناس‌بودن مقاصد باعث می‌شد سفرکردن را به چشم برنامه‌ای دور از دسترس ببینند. ما دلمان می‌خواست تجربه سفرکردن را با دیگران شریک شویم و همین ما را به فکر انداخت کاری کنیم که همه بتوانند متناسب با سلیقه‌شان بهترین مقصد را برای سفرشان انتخاب کنند و به‌سادگی به اقامتگاه‌های آن منطقه دسترسی داشته باشند.

از طرفی اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کردیم و از حال‌وهوای استارتاپ‌ها با خبر بودیم. این شد که به عنوان یک استارتاپ کارمان را با سایت «پین‌تاپین» شروع کردیم و این شانس را داشتیم که گروه‌اینترنتی‌ایران، سرمایه‌گذار استارتاپ‌های موفق اسنپ، اسنپ‌فود، بامیلو و اسکانو، از همان روزهای اول ما را هم به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌هایش انتخاب کند.

به این ترتیب در سال 94 یکی از خواهرخوانده‌های اسنپ شدیم و تا جایی که می‌توانستیم امکان رزرو آنلاین هتل‌های همه شهرهای ایران را فراهم کردیم. ما از همان زمان در کنار رزرو آنلاین هتل شهرهای مختلف، دیدنی‌هایشان را معرفی می‌کردیم که مسافرها بتوانند برنامه سفرشان را متناسب با علاقه‌مندی‌هایشان برنامه‌ریزی کنند.

در این بین کم‌کم متوجه‌ شدیم که سفر، به سفرهای تفریحی محدود نمی‌شود و شرکت‌ها برای ساماندهی سفرهایشان به امکانات متفاوتی نیاز دارند. به دنبال این احساس نیاز، خدمات ویژه‌ای را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم کردیم و در سایتمان بخشی را به سفرهای کاری اختصاص دادیم.

اما کار همین‌جا تمام نشد، تیم ما هر روز بزرگ‌تر می‌شد و هر روز رویا و هدف‌های جدیدی پیش رویمان قرار می‌گرفت که بزرگ‌ترینشان این بود که بتوانیم تمامی مراحل سفر را تحت‌پوشش قرار دهیم. بعد از دوسال‌ونیم خرید آنلاین بلیط هواپیما را هم به خدماتمان اضافه کردیم و انقدر بزرگ شدیم که توانستیم از نام‌خانوادگی‌مان، اسنپ، استفاده کنیم و اسممان را از پین‌تاپین به اسنپ‌تریپ تغییر دهیم.

حالا اسنپ‌تریپ از آن گروه کوچک چندنفره به گروهی ۱۵۰ نفره تبدیل شده و یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌‌های آنلاین خدمات سفر است.

اما هدف‌های ما برای ارائه خدمات بهتر و بزرگ‌ترشدن هنوز ادامه دارد. قدم بعدی‌مان این است که به‌روزترین مرجع‌ گردشگری ایران باشیم و کیفیت خدمات آنلاینمان آن‌قدر بالا باشد که تمامی گردشگران خدمات آنلاین را به خدمات آفلاین ترجیح بدهند. ما منتظر روزی هستیم که اسنپ‌تریپ برای گردشگران یادآور تجربه خوش سفر باشد.