امروزه مشکلات عدیده ای سبب گردیده تا انگیزههایی مانند حرص و طمع باعث وجود تقلب در بازار باشد و سلامت مردم را به خطر اندازد. عسل محصول تلاش زنبور در جمع آوری شهد گیاهان است و راههای تقلب بسیاری در تولید آن وجود دارد. طبق اخرین تحقیقات حدود 25 تا 30 درصد از آمار کل عسل گردشی در تجارت جهانی را عسل های تقلبی به خود اختصاص میدهند.
کمبود صداقت و پاکی کافی در محصولات زنبور عسل باعث گردید تا میس بی، به عنوان یک کسب و کار خانوادگی حول محور توسعه محصولات ارگانیک در صنعت زنبورداری و تولید عسل طبیعی و فرآوردههای زنبور عسل وارد این عرصه شود.
اهداف میس بی:
ارزش آفرینی به فرآوردههای زنبورعسل با ساختاری نوین جهت توسعهی پایدار
حذف واسطهها و ارتباط مؤثر با مصرفکننده نهایی با رویکرد آموزش و فرهنگسازی
تلفیق اصالت و خلاقیت در بستهبندی با ایدهای نو، سازگار با محیط زیست
تضمین سلامت و رضایت مصرفکننده
با حمایت از عسل طبیعی شما هم در تغییر به سمت جامعه ای طبیعی و اصیل سهیم باشید.