هلپرو سامانه کمک به انجام امور اداری است که مجموعهای از فعالیتهای اداری که شما
روزانه با آنها سر و کار دارید را جمع آوری کرده تا شما وقت کمتری را در ادارات تلف
کنید. امکانات کنونی هلپرو:
چند صد کار اداری که با ریز جزئیات اعم از (نحوه انجام کار اداری ، مدارک و
توصیههایی برای انجام سریعتر و راحتتر به همراه قوانین هر موضوع)
امکان مشارکت و نظر دهی در مورد هر فرآیند.
نظرسنجی در مورد هر قسمت فرآیندها(فرآیندها ، مدارک ، توصیهها و قوانین)
امکان درخواست کار اداری خاصی که مدنظر دارید.
امکان ثبت انتقاد و شکایت از وضعیت رسیدگی به امور در ادارات و شرکتها و …
لازم به ذکر است خدمات helpro.ir به این موارد محدود نمیشود و در آیندهای نه چندان دور نحوه انجام امور اداری بیشتر ، فرایند کسب و کارهای پیچیده ، مشاوره در زمینههای مختلف اداری در خدمت شما خواهیم بود.