قدرت شبکه های اجتماعی در دست محتوا هایشان است

قدرت شبکه های اجتماعی در دست محتوا هایشان است

متن مهمترین عنصر در ساختار شبکه‌های اجتماعی است اما این اجتماعات ادبیات متفاوتی نسبت به آداب زبان رسمی دارند به همین دلیل است که تولید محتوا برای این کلونی‌ها کار ساده‌ای نیست. هر گروه در این شبکه‌ها دارای هویت و ذائقه مشترک هستند که این اشتراکات باعث تمایز آنها از یکدیگر می‌شود پس هر چقدر محتوای تولیدی مورد پسند مخاطبان بیشتری باشد می‌توان اجتماع بزرگ‌تری ایجاد کرد که خواسته یا ناخواسته به‌دنبال یک هدف مشترک حرکت می‌کنند.
در همین ابتدا متوجه شدیم که مخاطب و هدف، دو رکن اصلی در تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی هستند و در کنار مواردی مانند شاخص‌های عملکرد، تقویم و برنامه‌ریزی، می‌توانند مسیر تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را هموار کنند.
یادگیری فرهنگ شبکه‌های اجتماعی به صدها ساعت زمان برای رصد، تولید و تمرین نیاز دارد به همین دلیل در این کلاس تلاش می‌کنیم مهمترین نکته‌ها برای تولید محتوا را مرور کنیم.
نگاهی کوتاه به سرفصل های این کارگاه
اصول تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
چشم‌انداز و هدف در تولید محتوا
پرسونا و مخاطب‌شناسی
تولید محتوای بصری
فرآیند تولید
تکنیک FAB برای معرفی محصول
پست‌های ویروسی
بررسی پلتفرم‌های اینستاگرام، توییتر، لینکدین

شروع:
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۹۸ ۱۶:۰۰
پایان:
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۹۸ ۱۹:۰۰

بابک  نقاش

بابک نقاش

  • سخنران

نظرات