موتور جستوجوی لباس و پوشاک از میان فروشگاه های آنلاین و فیزیکی وهمچنین سیستم پیشنهاد لباس براساس علایق و نیاز های مشتریان
مدوپیا یک موتور جستوجوی لباس و پوشاک از میان فروشگاه های آنلاین و فیزیکی و همچنین سیستم پیشنهاد لباس براساس علایق و نیاز های مشتریان است.
مدوپیا یک روش نوین برای مشاهده ،انتخاب وخرید لباس را به جامعه خریداران معرفی می کند. مشاهده پوشاک از میان ده ها هزار نوع و چندین برند و فروشگاه های معتبر اینترنتی و فیزیکی اولین امکانی است که مدوپیا برای کاربر انش فراهم آورده است.
مدوپیا اولین اس اساس اصول مد و فشن است که کاربر می تواند با ارتباط مستقیم با استایلیست شخصی خود، از وی مشاوره دریافت کرده و همچنین بهترین و مناسب ترین ست لباس خود را دریافت کند.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) مدوپیا یک موتور جستوجوی لباس و پوشاک از میان فروشگاه های آنلاین و فیزیکی است. در مدوپیا امکان جستوجوی حرفه ای و پیشرفته در بین چند ده هزار لباس وجود دارد که به مشتریان کمک میکند تا بهترین لباس را برای خود انتخاب کند. همچنین مدوپیا اولین سیستم پیشنهاد لباس براساس علایق و نیاز های مشتری نیز می باشد. در این سیستم افراد با وارد کردن مشخصات خود و علایق و نیازهای خود می توانند بهترین و مناسب ترین لباس های منسب خود را مشاهده کرده و در قالب پیشنهاد ست های لباس و استایل های مجزا ببینند. مجله مد و لباس مدوپیا یکی از زیر مجموعه های گروه مدوپیاست و در تلاش است مخاطبان را با فضای مد و پوشاک آشنا کند و به روز ترین اطلاعات در زمینه دنیای مد و فشن را در اختیار کاربر قرار دهد. اندازه بازار در حال حاضر ماهانه به طور میانگین بیشتر از 6 میلیون بازدید از فروشگاه های آنلاین لباس صورت می پذیرد. این اندازه بازار با احتساب فروشگاه فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام به رقمی بیش از این خواهد رسید. مدوپیا به عنوان یک موتور جستجو با امکان مشاهده همه فروشگاه ها در نظر دارد تا بخش زیادی از این بازدید ها را به خود جلب کند. بازار هدف بازار هدف مدوپیا در حال حاضر با توجه به تحقیقات انجام گرفته جامعه خریداران آنلاین پوشاک و همچنین کسانی که تا به دنبال انتخاب لباس آنلاین و خرید حضوری هستند میباشد. روش درآمدزایی روش درآمدزایی مدوپیا از طریق دریافت اشتراک ماهانه از کاربران ویژه اپلیکیشن و همچنین دریافت هزینه اشتراک از فروشگاه هایی که در این سیستم ثبت نام میکنند است. هزینه ها بیشترین بخش هزینه های مدوپیا را هزینه های نیروی انسانی ، برنامه نویس و بازاریابی تشکیل میدهد. اطلاع رسانی استراتژی تولید محتوای ناب از طریق شبکه های مجازی اولین حرکت در راستای جذب مخاطب است. بازاریابی ارجاعی برای دریافت اشتراک ویژه رایگان به ازای معرفی افراد جدید نیز از برنامه های مدوپیاست. همچنین تبلیغات CPC نیز از دیگر برنامه های معرفی به مخاطب است. مزیت رقابتی امکان مشاهده تمامی لباس های موجود در فروشگاه های مطرح لباس در کنار یکدیگر و انتخاب و مقایسه آنها به صورت کاملا حرفه ای اولین مزیت مدوپیا نسبت به رقبای دیگر است. همچنین سیستم پیشنهاد لباس بر اساس نیاز و سلیقه افراد نیز از مزیت های مدوپیا نسبت به رقبا است.