چه حوزه کسب وکارهایی باید در اینستاگرام فعالیت کنند

چه حوزه کسب وکارهایی باید در اینستاگرام فعالیت کنند


فهرست

مقدمه

حوزه فروشگاهی

حوزه هنری

حوزه آموزشی

حوزه سرگرمی

نتیجه گیری

مقدمه

همان­طور که می­دانید اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای رشد بسیاری از کسب و کارها شده است؛ اما این پیشرفت برای عده­ای از آن­ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این مطلب می­خواهیم به معرفی محتواها و کسب و کارهایی که باید در اینستاگرام با استراتژی درست فعالیت داشته باشند بپردازیم.

حوزه فروشگاهی

اینستاگرام به علت ویژگی‌هایی که دارد، در سراسر جهان برای فروش محصولات مورد استقبال قرار گرفته است. دو مزیت اصلی برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام، رایگان بودن و در دسترس بودن آن است. همچنین به علت اینکه تعداد کاربران آن روز به روز در حال افزایش است، به بستر مناسبی برای فروش محصولات تبدیل شده است. از دیگر مزایای فعالیت کسب‌وکار‌ها در اینستاگرام می‌توان به به جذب ترافیک بالا، ارتباط مستقیم با مشتری و پاسخ سریعتر به خواسته‌های خریدار اشاره کرد. از جمله مزایای فنی که فعالیت در این حوزه دارد استفاده از گزینه shopify برای نشان دادن مشخصات قیمتی هر محصول و اتصال به وب سایت است. همچنین استفاده از لینک سایت در بیو هم به فروش بیشتر محصول کمک‌کننده می‌باشد.

براساس گفته لوکوییز، ۷۵ درصد از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده یک پست با لینک، مانند بازدید از یک وب سایت، اقدامی انجام می دهند. حال می­خواهیم برای مثال چند مورد از نمونه­های موفق در این حوزه را با هم بررسی کنیم.

پوشاک پوشاک یکی از محصولات پر فروش در اینستاگرام است که در دسته­بندی­های بچه گانه، مردانه و زنانه می­تواند قرار بگیرد . موضوع اصلی که در این زمینه مطرح است، زنان بخش قابل توجهی از کاربران آن را تشکیل می‌دهند. این دسته از مشتریان علاقه زیادی به وب‌گردی و دیدن طرح‌ها و انواع مختلف لباس دارند. تحلیل رفتار خرید بانوان و مردان به هنگام خرید اجناس در بازار واقعی نیز نشان‌دهنده این مسئله است. یعنی جایی که زنان برخلاف مردان اهمیت بیشتری به بررسی محصول وقت خرید می‌دهند، اینستاگرام این فرصت را فراهم کرده که آنها بتوانند با کمترین دردسر، انواع و اقسام مدل‌های مختلف لباس را بررسی کنند.

اما علاوه بر این موضوع، نباید فراموش کرد که لباس از جمله محصولاتی است که تصاویر نقش تعیین‌کننده‌ای در معرفی آن به بیننده دارند. در حالی که این مسئله برای بعضی محصولات دیگر اینگونه نیست. پس می‌توان گفت این یکی از مزیت‌ها و فرصت‌هایی است که برای حوزه پوشاک در اینستاگرام فراهم است. از جمله محصولات پرفروش در اینستاگرام می‌توان به فروش شال و روسری، لباس مجلسی زنانه، لباس راحتی، لباس خواب، لباس عروس و برخی محصولات اینگونه اشاره کرد. از این رو می‌توان گفت گروه پوشاک زنانه در اینستاگرام از تنوع و همچنین اقبال بیشتری برخوردار است.

برای مثال حتی جاستین بیبر نیز به پتانسیل فروش لباس با استفاده از شبکه­های اجتماعی پی برده است. وی مارک لباس خود را که به تازگی تاسیس کرده است، در درجه اول در اینستاگرام تبلیغ می کند. البته برای فروش موفقیت آمیز لباس ها لازم نیست که یک فرد مشهور باشید. نمونه­های زیادی از مارک­های کوچک پوشاک وجود دارد که ناشناخته شروع به کار می­کنند و بسیار محبوب می­شوند؛ برای مثال می­توان صفحه everlane را نام برد که در حالی که حساب اورلین در تصاویر زیبا از محصولات کم ندارد؛ اما آنها همچنین شامل عکس‌­هایی از مشتریان‌شان هستند که لباس‌­های اورلین را می­پوشند. در ایران هم در این حوزه می توان از صفحه طراحان لباس نام برد که در حال حاضر ۱.۳M فالوور در اینستاگرام دارند.

بهترین کسب وکار ها در اینستاگرام

جواهرآلات

جواهرات بهترین نوع محصول برای فروش در اینستاگرام است. جواهراتی که عکس­های آنها توجه گیرندگان را به خود جلب می­کند، فرصت پیدا کردن مشتریان زیادی را دارد. علاوه براین مزیتی که اینستاگرام برای صفحات جواهردارد، این است که به برندسازی هم کمک کند. شما می­توانید انواع مختلفی از جواهرات را بفروشید؛ دست­ساز، ساخته شده از فلز و سنگهای قیمتی و حتی جواهرات ارزان و زیبا. از نمونه­های موفق و معروف این حوزه می­توان برند ایرانی کیاگالری را نام برد.

چند نکته که در محتواگذاری جواهرات در اینستاگرام باید رعایت کنید شامل موارد زیر است:

  • با توجه به مجموعه­ای از فیلترها و گزینه‌های رنگ­‌آمیزی، راه‌­های متعددی برای مطمئن شدن از اینکه تصاویر شما برای کاربر جلوه خوبی دارد، وجود دارد. با این حال، گرفتن عکس‌­های حرف‌ه­ای یک حرکت عاقلانه برای کسب و کار جواهرات است. مطمئن شوید که تصویر، وضوح، روشنایی و فوکوس خوبی دارد.
  • داشتن افرادی که جواهرات شما را استفاده می­کنند می­تواند راهی مناسب برای کسب اطلاعات برای کسب و کار در اینستاگرام باشد، و به خریدار هم یک نگاه واقع­گرایانه نسبت به جلوه جواهر شما می­دهد. از یک مدل استفاده کنید تا سبک جواهرات و مشتریان شما را نشان دهد.
  • می­توانید نحوه ساخت جواهراتی را که می­سازید، به صورت ویدئو بگذارید تا از این پلتفرم اجتماعی برای اثبات هویت برند خود استفاده کنید.

بهترین کسبو کارها در اینستاگرام

محصولات آرایشی و بهداشتی لوازم بهداشتی و آرایشی از جمله تولیدات دیگری است که در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و در اینجا هم نباید نقش موثر و جمعیت بالای زنان در میان کاربران اینستاگرام را از یاد برد. در این حوزه هم کیفیت تصاویر از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. به طور کل این شبکه اجتماعی، شبکه تصاویر و ویدئو بوده و باید برای خلق تصاویر با کیفیت و استاندارد تلاش کرد. البته فروشندگان در اینجا هم سعی می‌کنند که یک محصول خاص را انتخاب و روی آن سرمایه‌گذاری کنند؛ برای مثال، در این خصوص مواردی از قبیل فروش لاک در اینستاگرام، فروش رژلب، انواع پودرها و کرم‌های آرایشی جزء ترندهای معروف محسوب می‌شوند . فروش عطر و ادکلن و اسپری خوشبوکننده هم در همین جهت قرار می‌گیرد. علاوه بر این موارد، بعضی از فعالان این حوزه به دنبال روش‌های دیگری از درآمدزایی رفته‌اند. از جمله این روش‌ها می‌توان به تجربه‌های آرایش در اینستاگرام، آموزش آرایش در اینستاگرام و برخی موارد دیگر اشاره کرد. زیبایی به طور کلی یکی از مواردی است که مردم نیاز دارند تا در اینستاگرام ببینند. آن­ها می­خواهند خودشان زیباتر باشند و از کسانی که زیباتر به نظر می­رسند، تجربه و مشاوره کسب کنند. محصولات آرایشی که بهترین نتیجه را می­دهند مطمئناً به راحتی قابل فروش خواهند بود، به شرطی که با آن­ها عکس­هایی با کیفیت بالا بگیرید. به طورکلی بستری که اینستاگرام برای صفحات آرایشی و بهداشتی فراهم می‌کند،ایجاد پست های آموزشی، تست کیفیت محصولات، کاربرد کالا و تبلیغات توسط بیوتی بلاگر‌ها است.

بهترین کسب وکارها در اینستاگرام

دکوراسیون منزل

وسایل تزئینی و دکوری هم جزء محصول­های پرطرفدار در اینستاگرام محسوب می‌شوند. دلیل اصلی این موضوع، قابلیت تصاویر و عکس‌ها در معرفی این وسایل است؛ برای اینکه محصولات تزئینی از جمله تولیداتی هستند که افراد از طریق دیدن و مشاهده آن، ترغیب به خرید می‌شوند. بنابراین در اینجا هم نقش خلق تصویر باکیفیت از زوایای مختلف حائز اهمیت است. یک علت دیگری که محصولات تزئینی پرطرفدار می­باشد، این است که از آن به عنوان هدیه به دیگران استفاده می­شود.پس این مورد یکی از مزایای استفاده از اینستاگرام برای پیج‌­ها‌ی ارائه دهنده محصولات دکوراسیون منزل است. البته راه‌اندازی صفحه هدیه در اینستاگرام خود از ترندهای بالا محسوب می‌شود. در چنین صفحه‌ای علاوه بر لوازم دکوری و فانتزی، می‌توان انواع و اقسام محصولات دیگر را هم به فروش رساند.

ابسیاری از افراد در اینستاگرام به دنبال طراحی و تزئینات سبک داخلی هستند. تزئینات خود را به عنوان عنصری ارزشمند در طراحی داخلی نشان دهید تا گیرندگان پست­‌های شما نیز تمایل به خریدن آن داشته باشند. یکی از این صفحاتی که در این حوزه در اینستاگرام فعالیت دارد، پیج DECORHARDCORE است.

دکوراسیون منزل

حوزه هنری

هنر نیاز به نمایش دارد تا بتواند به چشم بسیاری از مردم برسد. همانطور که در موزه­ها هنر با دقت مناسب روی دیوارها ارائه می­شود، همان هنرها اگر در اینستاگرام به روش صحیح ارائه شوند، توجه کسانی که می­خواهند آن را بخرند، جلب می­کنند.  از مزیت فعالیت صفحه‌ های هنری در اینستاگرام این است که به شما این امکان را می دهد یک گالری جذاب هنری از هنر خود بسازید تا افراد بتوانند آن را دنبال کنند. شما می‌توانید بدون کلمات داستان خود را بگویید و الهامات خود را به اشتراک بگذارید یا بریده هایی از روند خلاقیت خود را فاش کنید. در ادامه چند مورد از مهم‌­ترین فعالیت‌های هنری که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد را نام می­بریم.

عکاسی

یکی از دلایل موفقیت اینستاگرام به عنوان یک کانال رسانه­ای اجتماعی این است که چیزی منحصر به فرد ارائه می­دهد: تصاویر. اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر، عکس­ها و فیلم­‌های زیبا است. به دلیل جنبه بصری اینستاگرام، مکانی عالی برای راه اندازی کسب و کار عکاسی است. چند راهنمایی و مزایا وجود دارد که می­توانید از این ایده تجاری اینستاگرام استفاده کنید:

  • عکاسان می­توانند با گرفتن عکس از محصولات، عکاسی در اینستاگرام را شروع کنند. سپس عکس­های محصول توسط کسبه فروش محصول، برای بازاریابی در وب­سایت و رسانه­های اجتماعی خود استفاده می­شود.
  • عکاسان همچنین می­توانند در گرفتن عکس از وقایع، تخصص داشته باشند. سازمان­ها یا حتی افراد، شما را برای مستند کردن وقایع خود، اعم از عکس­های رسمی، نامزدهای انتخاباتی در طول رویداد استخدام می­کنند.

صاحبان مشاغل برای استفاده در وب­سایت­‌ها و رسانه‌­های اجتماعی خود به عکسبرداری نیاز دارند، خانواده­‌ها به عکس‌­های خانوادگی و مردم برای جشن گرفتن از وقایع بزرگ زندگی خود به تصاویر نیاز دارند. برای یک عکاس باهوش، می­توان یک تجارت عکاسی پرتره را فقط در اینستاگرام انجام داد.

چه چیزی بهتر از ایده تجاری اینستاگرام که بتوانید از هرجایی آن را اداره کنید؟ به عنوان یک عکاس می­توانید سفر کنید عکس­هایی بگیرید که برای سودآوری به آژانس­های بازاریابی و وب­سایت‌­های عکاسی بفروشید. در ضمن ازمزایایی که اینستاگرام برای شما فراهم می‌کند استفاده کنید؛ برای مثال در بیوگرافی خود بگویید که تخصص شما چیست و در کجا مستقر هستید. با افزودن اطلاعات تماس و لینک به وب سایت خود، یافتن و برقراری ارتباط با شما در خارج از اینستاگرام را برای افراد آسان کنید. نمونه­های موفق صفحات عکاسی در اینستاگرام بسیار زیاد است که می­توان به صفحه paul Nicklen که از عکاسان مشهور نشنال جئوگرافیک است و به گرفتن  عکس­های خلاقانه معروف می­باشد و از نمونه­‌های داخلی هم به عنوان عکاس تجاری از صفحه ماکان شفیعی نام برد.

صفحات عکاسی

مد و فشن

برای دوستداران مد، اینستاگرام ایده­ای مناسب برای نشان دادن حس سبک شما به مشتریان بالقوه است. با بررسی شبکه‌­ای از بهترین سبک­‌های خود، مخاطبی را به دست می‌­آورید که از شما الهام می­گیرد و می­تواند برای سبک دادن به ظاهر خود به شما پول بدهد. یک آرایشگر شخصی برای دیگران لباس خریداری می­کند، کمد لباس­هایشان را درست می­کند و در وقت آن­ها صرفه­‌جویی می­‌کند. اینستاگرام یک فضای رویایی برای کسانی است که می­خواهند تیپ و استایل خود را به نمایش بگذارند. این کار با اهداف گوناگون انجام می­شود. یک دلیل این است که شخص می­خواهد مدلینگ باشد و یا در پروژه­های افیلیت مارکتینگ قصد فروش محصولات در حوزه پوشاک را داشته باشد. در هر صورت چنین اشخاصی به یک استایلیست نیاز دارند. کسانی که به آن­ها بگویند چه بپوشند و برای ست کردن لباس­هایشان چه ترفندی داشته باشند. برای ورود به این حوزه باید از خودتان شروع کنید. ایده صفحه برای اینستاگرام شما در این حالت منتشر کردن استایل­‌هایی است که تا به حال طراحی کرده­اید. می­توان در این زمینه صفحه مدوپیا که در ایران موفق عمل کرده و از نمونه‌­های غیر وطنی و در زمینه مدلینگ بلوند سالاد را نام برد. از مزیت های فعالیت های صفحه های مد و فشن می توان به آگاه سازی برند و سبک، جذب دنبال کننده های هم سبک شما و در زمینه مدلینگ ارسال در خواست همکاری از برندهای پوشاک دیگر اشاره کرد.

مد و فشن

طراحی گرافیک

شما همچنین می­توانید از اینستاگرام به­عنوان نمونه کارهایی برای کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. به این صورت اینستاگرام به صفحه­ای برای نمایش نمونه کارهای شما تبدیل خواهد شد. به عنوان طراح گرافیک در صفحه خود تعاملات بالایی داشته باشید وحتما به کامنت و سوالات و دایرکت‌های کاربران خود پاسخ دهید و با صفحات هم حوزه خود تعامل داشته باشید. پیج هرمان گرافیک در این راستا موفق عمل کرده است.

طراحی گرافیک

حوزه آموزشی

کاربران زیادی در اینستاگرام به دنبال یادگیری هستند. افراد چون ساعت­‌های بسیاری را در اینستاگرام می­گذرانند، تمایل دارند مطلب مفیدی را یاد بگیرند. دلیل دوم، وجود مولفه­های بصری در این شبکه است، یک عکس می‌­تواند به اندازه هزار کلمه آموزش به همراه داشته باشد و نکته دیگر این که افراد در اینستاگرام به دنبال داستان­سرایی تصویری هستند. پس این شبکه اجتماعی مزیت‌های خوبی برای آموزش و تدریس دارد. حال می­خواهیم چند نمونه از فعالیت­های آموزشی که در اینستاگرام مسیر رشد را در پیش گرفتند، تحلیل کنیم. ویروس کرونا به دنیا نشان داد که امکان یادگرفتن هر چیزی از فضای مجازی وجود دارد. این یعنی اگر مهارتی برای آموزش دادن دارید، هر چه زودتر صفحه خود را در اینستاگرام راه بندازید. تقریبا هر چیزی در اینستاگرام قابل آموزش دادن است و برای هر موضوع تعداد زیادی از افراد دنبال یاد گرفتن هستند. زبان­های مختلف، مهارت­های متنوع، درس­های مدرسه و دانشگاه، آشپزی، نگهداری از گل و گیاه، ‌ورزش و تقریبا تمامی رشته­‌های موجود در اینستاگرام حضور دارند. محل کسب درآمد چنین صفحه‌­هایی در همکاری با کسب و کارهای مرتبط است.

همین حالا سفارش بده

روانشناسی

اینستاگرام می­تواند به روان­درمانگران در ایجاد آگاهی از عملکرد خود کمک کند و به مشتریان بالقوه کمک کند تا برای کمک حرفه­ای با آن­ها تماس بگیرند. ارسال پست در اینستاگرام برای روانشناسان و درمانگران راهی برای عرضه اطلاعات مفید و آموزش بهداشت روان به مشتریان بالقوه است. ۴۳ ٪ از فارغ التحصیلان دانشگاه­های ایالات متحده بر اساس اطلاعات منتشر شده از تحقیقات انجام شده در شبکه­های اجتماعی از اینستاگرام استفاده می­کنند. و همچنین ۳۷ ٪ بزرگسالان در رده سنی ۳۰-۴۹ و ۲۳ ٪ از بزرگسالان در گروه ۵۰-۶۴ سال در اینستاگرام حضور دارند. اگر روانشناس، مددکار اجتماعی بالینی، LPC یا سایر متخصصان بهداشت روان هستید، با مشتریان خود در جاهایی که قرار دارند مثل اینستاگرام ملاقات کنید. از صفحات معروف در این زمینه می توان به دکتر علیرضا شیری و یا صفحه Childpsychology اشاره کرد که تعاملات بسیار خوبی با مخاطبین خود دارند و در راستای تبلیغ کارگاه‌های تخصصی خود فعالیت می‌کنند.

روانشناسی

بازاریابی

شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه در ایران چیزی بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد. این یعنی تعداد زیادی مشتری در دسترس شماست. بسیاری از افراد در خود اینستاگرام به دنبال آموزش نحوه افزایش فالوور اینستاگرام و فروش کسب و کار خود در همین شبکه اجتماعی هستند. پس فرصت خوبی است که اگر فردی در حوزه فروش و بازاریابی در اینستاگرام فعالیت دارد، از این توانایی خود استفاده کند.

بازاریابی در اینستاگرام

مهارتی

با استفاده صحیح از اینستاگرام، می­توان به یک دارایی بزرگ آموزشی تبدیل شد تا یک حواس پرتی غیر مفید. اگر به هر نرم‌­افزاری تسلط دارید می­توانید از این شبکه به بهترین شکل برای جذب مخاطب استفاده کنید، پست‌های آموزشی مفید برای مخاطب قرار دهید و آن‌ها را به وبینار‌های تخصصی‌تر خود دعوت کنید. صفحات موفقی در زمینه انواع نرم‌­افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور تا ورد­پرس و برنامه­نویسی و انواع اپلیکیشن‌­هایی که می­تواند مخاطب­‌هایی داشته باشد وجود دارد. به عنوان مثال می­توان صفحه میهن­ ورد­پرس را معرفی کرد.

آموزش وردپرس در اینستاگرام

زبان‌­های خارجی

اگر شما صفحه آموزش زبان داشته باشید افراد زیادی برای داشتن کلاس خصوصی با شما تماس می­گیرند. همچنین آموزشگاه­های زیادی می­خواهند با شما همکاری کنند و صفحه‌­های مشابه از شما می­خواهند که برایشان تبلیغ کنید. نکاتی که باید در صفحات آموزش زبان دقت کرد شامل موارد زیر است:

اول سعی کنید روزمره چیزی را بارگذاری کنید تا دنبال کننده­‌های فعلی خود را درگیر کنید و زبان­‌آموزان جدید انگلیسی را به صفحه خود جذب کنید. حداقل ۲ یا ۳ فیلم کوتاه در هر هفته بسازید و بقیه پست­‌ها در مورد واژگان و آموزش گرامر که مطالب شخصی شما باشد را بارگذاری نمایید. می­توان در این حوزه پیج موفق YASI.ESL را نام برد.

حتما این مطلب را بخوانید

آموزش زبان آلمانی از مشهد تا آلمان

آموزش زبان انگلیسی

حوزه سرگرمی

یکی دیگر از بهترین موضوعاتی که می­توان برای پیج اینستاگرام انتخاب کرد، صفحه­های سرگرمی است. منظور از موضوعات سرگرم‌کننده می­تواند مطالب جالب و هیجان‌انگیز مانند دانستی‌ها، طنز و یا سرگرم­کننده باشد. صفحه­‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند. همچنین حواشی هنرمندان و افراد سرشناس نیز می‌تواند جزیی از سرگرمی برای افراد محسوب شود که فالوورهای خوبی از این طریق به دست می­آید.

موضوعات سرگرم‌کننده باعث می‌شود تا افراد هم شما را لایک کنند، هم اینکه پست شما را به اشتراک بگذراند. این اعمال باعث می‌شود تا نرخ تعامل با پیج شما بالا رود و در نتیجه می‌تواند در اکسپلور رفتن شما نیز تاثیر بسیار خوبی بگذارد. برای پیدا کردن همچین موضوعاتی می­توانید از یوتیوب که معدن فیلم‌های حرفه‌ای و خوب است کمک بگیرید.

سفر

زمینه کسب درآمد دیگری در اینستاگرام که در عین­ حال هیجان­ انگیز هم هست، سفر کردن و تولید محتوا از سفرهایی است که انجام می­دهید. شما باید واقعا به سفر کردن علاقه داشته باشید و بتوانید در مورد سفرهایتان محتوای جذاب تولید کنید. این به این معنی است که شما در ابتدای راه به پول و تجهیزات نیاز دارید. منبع درآمد چنین افرادی در همکاری با شرکت ­های توریسم و یا آژانس ­های هوایی حاصل می­شود. در چند سال اخیر این صفحات رو به رشد است که نمونه بارز آن می­تواند صفحه هدی رستمی باشد.

طنز

یکی دیگر از موضوعاتی که می‌شود آن را نیز بهترین موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام قلمداد کرد، طنز است. طنز هم می‌توان زیر شاخه سرگرمی قرار بگیرد. اگر استعدا کمدین بودن دارید که با درست کردن محتوای طنز به راحتی می­توانید مخاطب جذب کنید و در همان راستا تبلیغات بگیرید؛ اما همه‌ ما استعداد این که با فیلم‌ها و عکس‌های خود دیگران را بخندانیم نداریم. به‌همین دلیل دو راه برای صفحات طنز وجود دارد. یک اینکه محتوای طنز تلویزیون و سینما را در صفحه خود قرار دهیم. اکثرا هم بازدیدهای خوبی می­گیرد. دومین راه این است که از واینرهای اینستاگرام استفاده کنیم و مطالب آنها را بازنشر دهیم . از نمونه­ های معروف آن هم می­توان به صفحه محمد­امین کریم­پور، علی صبوری و یا سوری­لند اشاره کرد.

نتیجه گیری

حضور، تعامل و ارتباط و حتی کسب درآمد از اینستاگرام نیز رایگان است! از یک پلتفرم دیگر چه انتظاری می­توان داشت؟به طور کلی اینستاگرام برای اکثر فعالیت ها بستر مناسبی برای توسعه کسب و کار است. ولی چون این پلتفرم محیط دوستانه‌‌ای دارد مخاطبین حوزه های بسیار تخصصی مثل تجهیزات پزشکی، ماشین‌آلات سنگین و ... کمتر از محتوا‌های دیگر است که می‌توان نتیجه گرفت برای این دسته از کسب‌کارها، محیط مناسبی برای جذب مخاطب نیست ولی این حوزه‌‌های تخصصی هم با ساده‌سازی محتوای خود و ایجاد خلاقیت می‌توانند مخاطب‌های خود را جذب کنند. در این راستا در حوزه آی‌تی، می‌توان پیج موفق موبونیوز را مثال زد. از میان ایده­هایی که در این مطلب مطرح کردیم، احتمالا حداقل یک مورد با شرایط شما سازگار خواهد بود. پس همین امروز رویای کسب درآمد از اینستاگرام را به حقیقت تبدیل کنید. اگر در این راه به راهنمایی نیاز داشتید، آژانس دیجیتال مارکتینگ راز در کنار شما هستیم.

هیجان زده خواهید شد!

مطالب مرتبط:

چگونه از الگوریتم اینستاگرام به سود خود استفاده کنیم GUIDE اینستاگرام چیست ۳۲ ترفند، نکته و ویژگی پنهان اینستاگرام که باید بدانید راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام روش های افزایش فالوور اینستاگرام تبلیغ در اینستاگرام
لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

منبع خبر

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

    نظرات