دومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسنتکنو برگزار شد
با هدف ارتقای هر چه بیشتر توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی این شرکت، روزهای ۲۲ و ۲۳ آبانماه ۱۳۹۸ در ...
با هدف ارتقای هر چه بیشتر توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی این شرکت، روزهای ۲۲ و ۲۳ آبانماه ۱۳۹۸ در ...
سومین جلسه از سلسله جلسات جمع اندیشی محاسبات شناختی روز چهارشنبه ششم آذرماه در مرکز نوآوری گروه فنآوران هوشمند بهسازان ...
از آنجایی هم که بانکها جهت ایجاد شفافیت بیشتر و افزایش کارایی عملیاتشان تحت فشار زیادی زیادی قرار گرفتند به ...
نیاز شرکتهای کوچک و بزرگ داخلی به محافظت در مقابل حملات سایبری باعث شد در سال ۱۳۹۴، چهار جوان نخبه ...
در این میان شاید اشخاص حقیقی کمتر تحت تاثیر قرار گرفتند اما نمیتوان منکر فشار و ضرری شد که کسبوکارهای ...
اپلیکیشن پات، یکی از کلیدیترین محصولات این زنجیره است، نرمافزار پرداختی که تلاش داشته تا در طول مدت فعالیت خود ...
شرکت رایانه خدمات امید بهعنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک سپه طی مراسمی از سه محصول خود، شبکه مجازی سرویسهای آنلاین ...
شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت در این مراسم با بیان اینکه جایگاه نخست بهپرداخت در ایران و خاورمیانه و ...
در این نشست محمود جراحی، از صاحبنظران و مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سید مهدی خلیق ...
با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی با تامین منابع مالی مهمترین اقدامی است که میتواند موجه بودن سامانههای مالی ...
مراسم معارفه احمد سلمانی آرانی بهعنوان مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید، با حضور در پایان مراسم، سلمانی آرانی ایفای نقش ...
، مدیر واحد ارتباطات این شرکت با بیان اینکه این افراد با ماهیت تراکنش آشنایی ندارند، گفت: «PSP اصلا پولی ...
شرکت به پرداخت ملت در سیزدهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک موفق به دریافت تقدیرنامه و نشان ملی مدیریت استراتژیک سال ...
و کسبوکارهای حوزه فناوری اطلاعات در خصوص چالشهایی که در زمان قطعی اینترنت داشتند و تاثیری که بر فعالیت کسبوکارها ...