بازدید رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از بزرگترین مرکز استقرار استارتاپهای جهان در شهر پاریس

بازدید رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از بزرگترین مرکز استقرار استارتاپهای جهان در شهر پاریس

در حاشیه سی‌وششمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری( IASP ۲۰۱۹ ) دکتر ایرج کاظمی نژاد رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از بزرگترین مرکز استقرار استارتاپهای جهان در شهر پاریس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان این مرکز در سالنی به مساحت ۳۴۰۰۰ مترمربع که قبلا یک ایستگاه دپوی را‌ه‌آهن فرانسه بوده ساخته شده و در اختیاز جوانان خلاق قرار گرفته تا کسب و کار نوین خود را بنا نهند. در ژوئن ۲۰۱۷ این بنا برای فعالیت ۱۰۰۰ استارتاپ شروع به کار کرد.

این پروژه توسط خاویر نیل سرمایه گذاری و توسط خانم ایرانی ‌الاصلی به نام رکسانا ورزا طراحی شده است.  خاویر نیل ۲۶۷ میلیون دلار روی این پروژه سرمایه گذاری کرده است. او موسس شرکت تلکام است و استارتاپ های مرتبط بسیاری را در این حوزه مدیریت میکند .

استیشن اف بزرگترین کمپ استارتاپی دنیاست که برای جذب تیم‌های استارتاپی امکاناتی نظیر بیش از ۳۰۰۰ میز کار، خدمات شتابدهی ۲۶ شتابدهنده بین‌المللی، یک رستوران، چهار آشپزخانه، یک کافه، ۸ محل برگزاری رویداد و همچنین دسترسی ۲۴ ساعته ۷ شبانه روز در اختیار استارتاپ ها قرار می دهد .

وجود شرکت‌های بزرگ نظیر گوگل، مایکروسافت، فیسبوک به عنوان شتابدهنده در این کمپ باعث شده تا تیم ها بتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرده و مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنند.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات