حضور پارک علم و فناوری خوزستان در سی و ششمین کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری(IASP)

حضور پارک علم و فناوری خوزستان در سی و ششمین کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری(IASP)

سی و ششمین کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری (IASP) به میزبانی پارک علم و فناوری آتلانپل فرانسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان سی و ششمین کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری( IASP ) با شعار "انقلاب صنعتی چهارم؛ حوزه های نوآوری و پارک های علمی به عنوان قدرت کلیدی برای گذار موفق" مورخ ۲۴ تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲ تا ۵ مهرماه ۹۸) در شهر نانت فرانسه برگزار شد که پارک علم و فناوری خوزستان در این کنفرانس حضور داشت.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان نیز با هدف ارتباط گسترده با پارک های علم و فناوری دنیا جهت انتقال تکنولوژی و تلاش برای ورود به بازار جهانی در این کنفرانس بین المللی که در حوزه نوآوری و فناوری در دنیا بسیار حائز اهمیت است حضور پیدا کرد.

انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری (IASP) ، سازمانی مستقل، غیر انتفاعی و غیردولتی می باشد که توسط متخصصان در زمینه ی پارک های علم و فناوری و حوزه های نوآوری مدیریت می شود. ماموریت این سازمان شکل گیری یک شبکه جهانی برای پارک های علم و فناوری و حوزه های نوآوری و فراهم نمودن بستر رشد، جهانی سازی و اثربخشی اعضای خود است .

هماهنگ کردن یک شبکه فعال از مدیران پارک های علم و فناوری، حوزه ها و مناطق نوآوری، افزایش فرصت های جدید کسب وکار برای اعضا و شرکت هایشان، افزایش وسعت دید اعضای سازمان و توسعه ی ارتباطات جهانی، نمایش پارک ها و حوزه های نوآوری در مجامع و نهادهای بین المللی و کمک به توسعه پارک ها و حوزه های نوآوری جدید از جمله اهداف و برنامه های این سازمان بین المللی است .

این سازمان در حال حاضر دارای دو دفتر در چین و اسپانیا می باشد .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات