با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛  حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ دوبی

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛ حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ دوبی

سی و نهمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات جیتکس ۲۰۱۹ با برپایی پاویون ملی ایران برای پنجمین سال متوالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در این دوره از نمایشگاه، پاویون ملی ایران برای پنجمین سال متوالی و با حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان ایرانی برپا شد.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیاست که امسال فعالیت خود را با حضور بیش از ۴۵۰۰ شرکت به نمایندگی از ۱۴۰ کشور دنیا از ۱۴ مهر ماه در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز کرده و تا ۱۸ مهر نیز ادامه خواهد داشت.

پاویون ملی ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق توسعه صادرات و تعاملات بین‌الملل، کریدور صادرات دانش‌بنیان و حمایت اتاق بازرگانی ایران، اتاق بازرگانی تهران، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران و فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برپا شده است.

علاوه بر برپایی پاویون ملی ایران، یک هیات تجاری متشکل از نمایندگان ۱۳ شرکت هم به این پاویون دعوت شده‌اند تا از مهمترین رویداد ICT منطقه بازدید کنند.

روز چهارشنبه هفته جاری نیز همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارت صنعت فاوای ایران، در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد و تاکنون کشورهای کره جنوبی، روسیه و چین برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

محورهای جدیدی که در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ دوبی روی آن تمرکز ویژه‌ای شده، فناوری نسل پنجم، آینده خودران‌ها، هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند و سبک جدید زندگی است.

لازم به ذکر است پاویون ملی ایران در کنار ۶۴ پاویون از دیگر کشورهای جهان، در سالن شماره یک مرکز تجارت جهانی دوبی حضور دارد.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

    منبع خبر

    صندوق نوآوری و شکوفایی

    صندوق نوآوری و شکوفایی

    صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

      نظرات