با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛ حضور ۶ شرکت دانش بنیان ایرانی در پاویون ملی ایران در نمایشگاه اکسپوفارم

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛ حضور ۶ شرکت دانش بنیان ایرانی در پاویون ملی ایران در نمایشگاه اکسپوفارم

پاویون ملی ایران در نمایشگاه دارویی دوسلدورف (Expopharm) آلمان برگزار و طی آن ۶ شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، موفق به ارائه دستاوردها و محصولات خود در این نمایشگاه شدند.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در نمایشگاه اکسپوفارم که از ۳ تا ۶ مهر جاری در شهر دوسلدروف آلمان برگزار شد، برای دومین سال پیاپی پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور ۶ شرکت دانش بنیان داخلی برپا شد.
پاویون ملی ایران در نمایشگاه اکسپوفارم ۲۰۱۹، به همت شرکت تجارت هوشمند هیراد، در فضایی به متراژ ۶۰ متر مربع با حضور شرکت‌های «آرنا حیات دانش»، «بنیان سلامت اندیشان فردا»، «پاردیکان سرو»، «ماکیان دام پارس»، «میم دارو» و «نوآوری زیستی گویا» برگزار شد.
در این دوره از نمایشگاه دارویی دوسلدورف (Expopharm) شرکت‎های دانش بنیان ایرانی علاوه بر نشان دادن توانمندی‌های کشور در حوزه‌های فناوری، توانستند با سایر رقبا و همکاران خود در زیست بوم نوآوری و فناوری از سرتاسر جهان ارتباط برقرار و زمینه توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را فراهم کنند.
در نمایشگاه امسال اکسپوفارم ۲۰۱۹، ۷۳۱ شرکت از ۳۸ کشور دنیا در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، نانوتکنولوژی و علوم زیستی حضور داشتند.
این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری حوزه دارو در اروپا به‌شمار می‌آید که به صورت سالیانه برگزار می شود. در نمایشگاه امسال بیش از ۲۷ هزار بازدیدکننده تجاری و ۵۰۰ غرفه‌دار در آن شرکت کردند.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

    منبع خبر

    صندوق نوآوری و شکوفایی

    صندوق نوآوری و شکوفایی

    صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

      نظرات