خودروهای برتر سال ۲۰۱۹

خودروهای برتر سال ۲۰۱۹

خودروهای برتر سال ۲۰۱۹

خودروهای برتر سال ۲۰۱۹

همنشینی لذت و هیجان

برندهای برتر صنعت خودرو هر ساله رقابت شدیدی برای معرفی بهترین محصولات دارند و معمولا در نیمه هر سال میلادی بهترین‌های خودشان را معرفی می‌کنند. این اتفاق در سال ۲۰۱۹ هم رخ داد و پنج اتومبیل برتر با بالاترین قابلیت از طرف رسانه‌های معتبر و تخصصی به‌عنوان برترین‌های سال شناخته شدند.

آستون مارتین ونتیج

«آستون مارتین ونتیج» رقیب مستقیم پورشه ۹۱۱ به شمار می‌رود که نسل جدید آن سال ۲۰۱۸ معرفی شد. برای این خودروی انگلیسی محبوب تنها یک گیربکس ۸ سرعته پیشرفته اتوماتیک ساخت شرکت ZF آلمان قابل سفارش است. این گیربکس هوشمند نیروی تولیدی پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر V شکل را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند تا شتاب صفر تا صد ونتیج جدید در سه و نیم ثانیه اتفاق بیفتد. حال آستون مارتین اعلام کرده یک گیربکس دستی برای این خودرو درنظر گرفته که احتمالا یک نمونه ۷ سرعته باشد. این موضوع در حالی است که شرکت AMG بیش از یک دهه از گیربکس دستی در محصولات خود استفاده نکرده است. با وجود محبوبیت گیربکس‌های اتوماتیک، گیربکس دستی برای خودرو‌های اسپورت پر‌توان، یک گزینه جذاب تلقی می‌شود و لذت رانندگی را دوچندان خواهد کرد .

آئودی

آئودی برای افرادی که عاشق سفر‌های خارج جاده‌ای یا رانندگی در مناطق صعب‌العبور هستند به‌جای یک شاسی‌بلند بزرگ و پراستهلاک، یک خودروی سواری استیشن را پیشنهاد می‌دهد. آئودی که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌رود در نسخه Allroad هر آنچه از یک خودروی شاسی‌بلند خارج ‌جاده‌ای انتظار دارید در اختیار می‌گذارد. محبوبیت این محصول به حدی بود که آئودی پس از یک تجربه موفق از آئودی A۶ Allroad در نسل قبل، حال قرار است در نسل جدید نیز این نسخه را ارائه کند. تفاوت نسخه Allroad با نسخه استاندارد در این آیتم‌ها خلاصه می‌شود؛ افزایش ارتفاع با استفاده از سیستم تعلیق جدید، پوسته پلاستیکی روی گلگیر‌ها برای محافظت بدنه از برخورد سنگ و اشیای سخت و در نهایت استفاده از سیستم هوشمند چهار‌چرخ متحرک آئودی با نام Quattro که توانایی‌های بالایی به خودرو جهت عبور از مسیر‌های دشوار خواهد داد .

بی‌ام‌و

۶ سال از معرفی ‌هاچبک برقی توسط شرکت بی‌ام‌و می‌گذرد و این خودرو اکنون یکی از محبوب‌ترین‌ هاچبک‌های برقی در جهان به‌شمار می‌رود. البته خودروی مورد اشاره را نمی‌توان تمام‌الکتریکی دانست چرا که در کنار امکان شارژ باتری‌های آن توسط اتصال به برق مستقیم، یک ژنراتور بنزینی دو سیلندری برای آن درنظر گرفته شده که با حجم ۶۴۷ سی‌سی و ظرفیت باک ۹ لیتر، توانایی تولید ۳۳ اسب‌بخار نیرو را دارد و برای شارژ باتری‌های کافی است. بی‌ام‌و برای این مدل پرطرفدار قرار است از پک باتری‌های ۱۲۰ کیلوواتی جدید استفاده کند تا در کنار افزایش راندمان خودرو، محدوده پیمایش آن نیز بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد. این پک باتری در نسخه استاندارد توانایی پیمایش ۳۱۰ کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ داشته و در نسخه سریع‌تر i۳ S توانایی پیمایش ۲۸۴ کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ دارد .

کوپرا آتکا

کوپرا به‌عنوان زیرمجموعه اسپورت‌ساز شرکت سئات، نزدیک به یک دهه است که به ارائه نسخه‌های اسپورت شده و ارتقایافته محصولات این شرکت مشغول است. جدید‌ترین محصول این شرکت یعنی شاسی‌بلند آتکا به نشان کوپرا مزین شد. این خودرو توسط یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوی ۲۹۶ اسب‌بخار و سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود. شرکت اسپانیایی سئات همچنین قرار است برای مدل کوپرا امکان سفارش‌گذاری موارد خاص را برای مشتریان فراهم کند .

فورد فوکوس اکتیو

فورد قصد دارد تمرکز بیشتری روی تولید انواع خودرو‌های شاسی‌بلند کوچک و بزرگ برای دستیابی به سود مناسب داشته باشد. اما این شرکت از مدل‌های سنتی‌تر خود غافل نشده است. فورد فوکوس اکتیو خودرویی بین فورد فوکوس استاندارد و فورد کوگا نام دارد. این خودرو روی پلتفورم فورد فوکوس استاندارد افزایش ۳۰ میلی‌متری ارتفاع را در کنار تفاوت‌های ظاهری اندکی تجربه کرده تا به یک «کراس‌اوور» کوچک بدل شود . با این اوصاف هواداران فورد بار دیگر به اندازه کافی شگفت‌زده شده‌اند و منتظر سوپرایزهای بعدی برند محبوب خودشان هستند.

منبع: AutoTrader.com

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات