در بازدید سرپرست پارک علم و فناوری مطرح شد:
 لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان استان در راستای تحقق شعار سال

در بازدید سرپرست پارک علم و فناوری مطرح شد:  لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان استان در راستای تحقق شعار سال

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در بازدید از شرکت دانش بنیان مشاورین شبکه افق اندیشه غرب به لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان  استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی محمدنیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ضمن بازدید از شرکت مشاورین شبکه افق اندیشه غرب اظهارکرد:  گسترش فعالیت این  شرکت در حوزه تخصصی امنیت اطلاعات و امنیت شبکه می تواند بدنه اداری و مدیریتی استان
را تحت تاثیر قراردهد.

وی ادامه داد: این مجموعه در مسیر تولید علم قرار دارد که  این پیشرفت با بهره گیری از پتانسیل های پارک علم و فناوری استان می تواند چندین برابر شود.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به پویایی حوزه IT ، گفت: نباید در این حوزه بصورت کند حرکت کرد  و در صورت برنامه ریزی و  بهره گیری از ظرفیت های پارک می توان حجم عظیمی از اشتغال را  در این زمینه تولید کرد.

دکتر نیکبخت با بیان مجموعه حمایت های پارک از شرکت های دانش بنیان، اظهارکرد:  گسترش حوزه IT موجب شفاف سازی  بسیاری از فعالیت های اقتصادی و از بین رفتن و اسطه گری می شود.

شایان ذکر است در پایان جلسه  بر تعاملات بیش از پیش تاکید شده و از این  شرکت دعوت شد تا در مجموعه شرکت‌های  پارک حضور داشته و تا با تعامل دو سویه پیشرفت حوزه it در استان تحقق یابد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات