اطلاعیه فراخوان بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۹۸

اطلاعیه فراخوان بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۹۸

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین‌نامه و شیوه‌نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه خبر داد و گفت: «آیین‌نامه جدید دانشجوی نمونه» با تایید وزیر بهداشت و وزیر علوم به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد .
به گزارش مفدا ، امیر لله‌گانی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت  با اشاره به تغییرات ایجاد شده در آیین نامه جدید، گفت: به دلیل تغییرات ایجاد شده در آیین‌نامه جدید نسبت به آیین‌نامه قبلی ضروری است دانشجویان متقاضی شرکت در «جشنواره دانشجوی نمونه» حتماً آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی جدید را مطالعه و سپس برای ثبت نام اقدام کنند .
لله‌گانی یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در آیین‌نامه جدید را افزوده شدن «بخش فناوری» به بخش‌های جشنواره عنوان کرد و افزود: در دوره‌های قبلی جشنواره امتیازهای «آموزشی»، «پژوهشی» و «فرهنگی» برای ارزیابی دانشجویان در نظر گرفته می‌شد؛ با توجه به اهمیت دانشگاه‌های نسل سوم و انتظار از دانشجویان نمونه برای ورود به عرصه فناوری، این موضوع نیز به شاخص‌های ارزیابی اضافه شده است.
مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: بخش‌های «آموزشی»، «پژوهشی» و «فرهنگی» نیز مورد تجدید نظر قرار گرفته و تغییراتی در شاخص‌ها و امتیازهای آنها ایجاد شده است.
«جشنواره دانشجوی نمونه» هر سال به‌صورت مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت علوم و با شرکت دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وازرتین، پیام‌نور و فرهنگیان و ... برگزار می‌شود. در اختتامیه جشنواره که هر ساله با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت و علوم برگزار می‌شود از ۴۰ دانشجوی نمونه کشوری از هر دو وزارتخانه تقدیر می‌شود.
مهلت ثبت نام برای شرکت در جشنواره امسال از ۲۰ مهرماه تا ۴ آبان‌ماه تعیین شده است. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سامانه http://nemooneh.behdasht.gov.ir / مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

پوستر جشنواره
آیین نامه دانشجویی
شیوه نامه دانشجویی
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات