با ایده کمپ پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه با فرایند ایده تا محصول آشنا شدند

با ایده کمپ پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه با فرایند ایده تا محصول آشنا شدند

دومین ایده کمپ پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه امروز ۳۰ مهرماه در دانشکده انرژی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، ایده کمپ دانشگاه صنعتی با هدف تعامل بیشتر پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها، تشریح خدمات و حمایت های پارک علم و فناوری و مراکز رشد برای دانشجویان و اساتید دانشگاه، آشنایی با فرایند جذب و پذیرش و ارتباط دانشجویان با حوزه های فناوری به منظور  پرداختن به ایده های نوآورانه و ایجاد کسب و کارهای فناورانه برگزار شده است.
در برنامه یک روزه ایده کمپ مشاوره در حوزه های جذب و پذیرش ایده ها، ثبت اختراع داخلی و خارجی، تجاری سازی و توسعه محصول و خدمات حوزه دانش بنیان ارایه شد.
در حاشیه ایده کمپ دانشگاه صنعتی کارگاه آشنایی با خدمات و فعالیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور دکتر سیامک آزادی معاون فناوری نیز برگزار شد و به سوالات دانشجویان در خصوص فرایند ایده تا محصول پاسخ داده شد.
همچنین مهندس پوریا مطیع پور مسول مرکز رشد ای سی تی پارک علم و فناوری کرمانشاه در نشستی با اعضای انجمن های علمی دانشگاه صنعتی به بررسی روند فعالیت های مشترک این مرکز با انجمن های دانشجویی پرداخت.
گفتنی است  دکترعلی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه ضمن بازدید از ایده کمپ از اقدامات انجام گرفته پارک علم و فناوری کرمانشاه در این دانشگاه قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات