امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت پترواکسیر اطلس (APS) و شرکت امیدپترو انرژی خاوران (OPEK)


دو شرکت پترواکسیر اطلس (APS) و شرکت امیدپترو انرژی خاوران (OPEK) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری انرژی؛ دو شرکت پترواکسیر اطلس (APS) و شرکت دانش بنیان امیدپترو انرژی خاوران (OPEK) از شرکت های عضو مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در راستای ماموریت های اصلی پارک های علم و فناوری خراسان و شبکه سازی فی مابین شرکت های عضو و باتوجه به تاثیر اساسی این موضوع در توسعه سازمانی، بازار و محصول شرکت های فناور و دانش بنیان، دو شرکت مذکور تفاهم نامه همکاری امضا کردند که در نتیجه ی آن باعث توانمندی و بقاء شرکت می شود.

تفاهم نامه حاضر در واقع اقدامی عملی در راستای ایفای این نقش کلیدی پارک خراسان می باشد.

شرکت پترواکسیر اطلس (APS) و شرکت امیدپترو انرژی خاوران (OPEK) از شرکت های فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوری انرژی می باشند که با دارا بودن پرسنل مجرب، با تجربه و با تحصیلات بالا تا کنون توانسته اند بسیاری از محصولات High-Tech را بومی سازه کنند. با امضای این تفاهم نامه دو شرکت خیزشی در جهت انجام پروژه های بزرگتر و بین رشته ای برداشتند. از جمله برخی از مشتریان این دو شرکت می توان به مجتمع گازی پارس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجرجم، شرکت ملی نفت چین، شرکت های فولاد و مجتمع های تولید کننده سیمان اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از شرکتهای پترواکسیر اطلس (APS) و شرکت امیدپترو انرژی خاوران (OPEK) روی آن ها کلیک کنید.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات