دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند در تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند در تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نمایشگاه بزرگترین رویداد حوزه شهر هوشمند در کشور در مساحت ۲۱ هزار مترمربع می‌باشد و پیش‌بینی می‌گردد بالغ بر ۴۰۰ شرکت از حوزه‌های مرتبط در شهر هوشمند در این رویداد مشارکت نمایند.

از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه می‌توان به حمل‌ونقل هوشمند، محیط‌زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، ساختمان‌های هوشمند، امنیت در شهرهای هوشمند، دولت هوشمند، سلامت، آموزش و ورزش، موضوعات مستقل، انرژی و اقتصاد هوشمند اشاره کرد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی شهری، استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها و آشنایی فعالان حوزه فاوای کشور با آخرین دستاوردهای حوزه شهر هوشمند اعلام شده است.

از جمله نکات ویژه این نمایشگاه، برگزاری استارتاپ ویکند شهری سه روزه طی برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند و معرفی برگزیدگان در روز اختتامیه است.

همچنین در این نمایشگاه ضمن برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی، سعی خواهد شد تا آموزش‌های کاربردی در خصوص شهر هوشمند ارائه شود.

محورهای اصلی پنل‌های تخصصی نمایشگاه شهر هوشمند شامل استقرار عدالت اجتماعی در شهر هوشمند، نقش استارتاپ‌های ورزش و سلامت در توسعه شهر هوشمند، توسعه اکوسیستمی استارتاپی و خدمات شهروندی در بستر شهر هوشمند، ایجاد مراکز شتابدهنده شهری، اقتصاد نوآورانه در شهر هوشمند و نقش کارآفرینی محلات تهران در توسعه اقتصاد دیجیتال است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه جامع‌ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز ایران در حوزه شهر هوشمند می‌باشد که طی سه روز به‌منظور تحول در آینده شهرسازی به شما اجازه مشارکت و دسترسی به پروژه‌های عظیم و کلان هوشمندسازی کشور و نفوذ به جمع حرفه‌ای‌ها را می‌دهد؛ آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌های نوین در بخش‌های مختلف و متنوع تکنولوژی‌های شهر هوشمند همگی در زیر یک سقف مهیا شده است.

متقاضیان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۹۳۲۴۲ و ۲۲۸۹۳۲۴۴ تماس حاصل کرده و یا به آدرس اینترنتی www.iransmartcity.com مراجعه نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات