کارگاه آموزشی  ایده پردازی تا نوآوری

کارگاه آموزشی ایده پردازی تا نوآوری

کارگاه آموزشی ایده پردازی تا نوآوری (کارگاه تمرین عملی تدوین الگوی کسب و کار)، پنج شنبه ۹ آبان ۹۸ با حضور شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد، تقی فرهنگ نیا، مدیر پردیس علوم انسانی و هنر، سمیه نایبی، مدیر مرکز نوآوری پارک و محمد رضا حسینی بغداد آبادی، مدیر دفتر مالکیت فکری، در دانشگاه یزدآغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در روز نخست این کارگاه دو روزه که مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد آن را برگزار می کند، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک با بیان اینکه این کارگاه ها برای ایجاد ادبیات کسب و کار در دانشجویان برگزار می شود، گفت: ما می خواهیم دانشجویان از ایجاد کسب و کار ترسی نداشته باشند تا بتوانند ایده هایشان را طبق اصول و چارچوب های معین اجرایی کنند.
وی با اشاره به اینکه حدود پنجاه سال است که بحث اقتصاد دانش بنیان در جهان مطرح شده تا از این طریق افراد تحصیل کرده ای تربیت شوند که ایده داشته و آن ها را اجرایی کنند، گفت: بعضی جوامع از فروش مواد و صنایع سخت به سمت فروش دانش و صنایع نرم حرکت کرده اند و اکنون درآمد خوبی از این امر داشته و از منابع استفاده بهینه تری دارند.
شکوهی با تاکید بر اهمیت گسترش شبکه در راه اندازی کسب و کار، گفت: هرچه این شبکه گسترده تر باشد و با افراد بیشتری در ارتباط باشید، موفق تر خواهید بود.
معاون فناوری و نوآوری پارک ضمن ارائه توضیحاتی در مورد حمایت های پارک و روند پذیرش و عضویت در اکوسیستم پارک، تصریح کرد: مهم ترین حاصل این کارگاه این است که شیوه ی استفاده از نهاد ها و خدمات پارک را می آموزید.
گفتنی است، کارگاه آموزشی ایده پردازی تا نوآوری(کارگاه تمرین عملی تدوین الگوی کسب و کار)، نهم و دهم آبان سال جاری در سرفصل های تشریح اکوسیستم نوآوری، ایده پردازی و مالکیت فکری، ارزش پیشنهادی، تحلیل رقبا و مشتری و کانال های فروش برگزار شده و شرکت کنندگان پس از آموزش سرفصل ها در قالب تیم های مختلف به تمرین و کار گروهی می پردازند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات