لزوم اتمام طرح جامع پارک علم و فناوری یزد و انتقال شرکت های بزرگ

لزوم اتمام طرح جامع پارک علم و فناوری یزد و انتقال شرکت های بزرگ

جغتایی، سرپرست امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه روز چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ با حضور در پارک علم و فناوری یزد از طرح های عمرانی پارک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این بازدید که با حضور محسن صادقیان، معاون عمرانی استاندار یزد، سید مجتبی حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و محمدرضا نبی، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد انجام شد، محمدمهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد فضای کنونی پارک را مناسب شرکت های بزرگ ندانست و تاکید کرد: این شرکت ها باید به فضای طرح جامع منتقل شده و این محل به شرکت های کوچک اختصاص یابد.
وی با تاکید بر لزوم اتمام طرح جامع پارک، گفت: در صورتی که مبلغ زیرساخت این طرح تامین شود، تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد نیز در این بازدید ضمن معرفی شرکت های شاخص و منتخب پارک، داشتن شرکت های فعال در حوزه ملی و بین المللی و انجام ارزیابی را از جمله برنامه های آینده پارک اعلام کرد.
اقدامات نهادی_ توسعه ای، مقایسه توسعه زیرساخت فضای فیزیکی، توسعه زیرساخت آزمایشگاه، توسعه موسسات و توسعه خدمات آموزشی از سال ۸۱ تا ۹۷ از جمله موارد مطرح شده توسط معاون فناوری و نوآوری پارک در این بازدید بود.
گفتنی است، بازدید از زمین های طرح جامع پارک علم و فناوری یزد از دیگر برنامه های سفر سرپرست امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه کشور به استان یزد بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات