سومین نشست تخصصی مدیران موسسات پارک های علم و فناوری کشور

سومین نشست تخصصی مدیران موسسات پارک های علم و فناوری کشور

به میزبانی پارک علم و فناوری فارس؛

سومین نشست تخصصی مدیران موسسات پارکهای علم و فناوری کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، سومین نشست تخصصی مدیران موسسات پارکهای علم و فناوری کشور به میزبانی پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

دکتر سیدمهدی نصیری معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری فارس در این نشست با بیان ضرورت نگاه سیستمی به مقوله نوآوری و فناوری، توجه به محیط پیرامونی پارک‌ها و تبادل اطلاعات با سایر کنشگران بوم سامانه را خواستار شد.

معاون فناوری و نوآوری پارک فارس اضافه کرد: موسسات رشد یافته در پارک‌ها دارای اهمیت بالائی هستند و حضور شرکت‌های فناور و واحدهای تحقیق و توسعه در پارک‌ها ضرورت دارد و باعث پیشرفت و توسعه پارک و شرکت‌ها می‌شود.

این نشست در دو بخش صبح و عصر با برگزاری جلسات هم‌اندیشی در حوزه های مرتبط با موسسات از جمله جذابیت­ها، سازوکارها و فرآیندهای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در پارک­ها، تاثیر عوامل درونی و بیرونی در جذب سرمایه گذار، اهمیت نگاه به موسسات رشد یافته به عنوان شرکای راهبردی پارک، اهمیت فضای مناسب کاری برای فعالیت های تحقیق و توسعه در پارک، اهمیت روابط بین المللی موسسات رشد یافته و ضرورت نقش آفرینی پارک در ایجاد تعاملات بین المللی، ضرورت حضور پارک و موسسات رشد یافته در مجامع تصمیم ساز منطقه‌ای و بحث و گفتگو پیرامون فرایندها و آیین­نامه­ها جذب و پذیرش شرکت­های رشد یافته و واحدهای تحقیق و توسعه در پارک برگزار شد.

ارائه گزارش عملکرد پارک و گزارش انجمن جهانی پارک‌های علم و فناوری در سال ۲۰۱۹ و همچنین بازدید از شرکت‌های منتخب از دیگر برنامه‌های این نشست یک‌روزه بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات