حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از شرکت‌های "دانش بنیان" کرمانشاه

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از شرکت‌های "دانش بنیان" کرمانشاه

رییس ستاد فرمان اجرایی امام(ره) از حمایت این ستاد از شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، محمد مخبر در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری و انبوه سازی فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات متنوع و گسترده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بحث اشتغالزایی، گفت: در همین راستا یکی از اقدامات ستاد در چند سال اخیر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و طرح های فناور است.
وی به تعداد بالای نخبگان در کشور اشاره کرد وافزود: خوشبختانه نخبگان بسیاری در گوشه گوشه کشور و بویژه در مناطق محروم داریم و در تلاشیم تا بتوانیم آنها را در رسیدن به اهداف و اجرایی کردن برنامه ها و طرح‌هایشان در راستای حرکت رو به جلو کشور یاری کنیم.
مخبر تصریح کرد: حمایت ما از شرکت‌های دانش بنیان در راستای تجاری‌سازی و انبوه سازی محصولاتشان خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا این شرکت‌ها بتوانند محصولاتشان را به بازار عرضه کنند.
این مسئول به بازدید خود از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تلاش داریم تا حمایت ‌ایی را از این شرکت ها داشته و آنها را در تجاری سازی محصولاتشان یاری کنیم.
وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه‌ای با پارک علم و فناوری کرمانشاه منعقد کرده‌ایم و تاکنون ۳۵ مورد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان به سرانجام رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات