اهمیت منابع مالی هوشمند در کسب و کار

اهمیت منابع مالی هوشمند در کسب و کار

یکی دیگر از مجموعه کارگاه های آموزشی ایده پردازی تا نوآوری روز جمعه ۱۰ آبان ۹۸ با حضور محمد مهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، تقی فرهنگ نیا، مدیرمرکز رشد علوم انسانی و هنر پارک، سمیه نایبی، مدیر مرکز نوآوری پارک و مهدی انتظام، سرپرست دفتر پارک علم و فناوری در دانشگاه یزد به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد در آخرین روز این کارگاه، با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این کارگاه این بود که بگوییم کسب و کار یاد گرفتنی است و با دانستن برخی اصول و رعایت آن ها می توانید در کسب و کارتان موفق باشید، گفت: اولین نکته مورد توجه سرمایه گذاران شخصیت صاحب کسب و کار است پس به آن دقت کنید تا بتوانید موفق باشید.
وی تیم سازی و کار تیمی را در کسب و کار بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ایده یابی نیاز به انسجام دارد و باید تمامی جوانب سنجیده شود تا ایده هایی که بازار و صنعت به آن ها نیاز دارد تولید شوند.
شکوهی با تاکید بر اهمیت منابع مالی هوشمند در کسب و کار، افزود: این منابع افراد با تجربه ای هستند که می توانند ضمن شراکت و همکاری، تجربیات خوبی را منتقل نموده و در رونق کسب و کار موثر باشند.
معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد تصریح کرد: تیم ها و ایده ها نیاز به تقویت و تکامل داشته و ارائه ها نیز باید پخته تر شوند. ارائه ی ضعیف در دوره های قبل نیز وجود داشت و باید در این دوره ها بخشی که در آن نحوه ی ارائه و زبان بدن آموزش داده شود نیز وجود داشته باشد.
وی داوری های انجام شده در این دوره را بر اساس مطالب آموزش داده شده دانست و اظهار داشت: تیم برتراین دوره، تیمی است که بتواند آموزش های فراگرفته را بهتر بیان نموده و به کار گیرد.
شکوهی افزود: شاخص های ارزیابی داوران، بیان مسئله و راه حل، رقبا و ارزش پیشنهادی شفاف، شناخت مشتریان، بیان شفاف جریان هزینه ای و درامدی، کیفیت ارائه و کار تیمی بوده و امتیازات بر اساس این موارد در نظر گرفته شدند.
گفتنی است، این کارگاه دو روزه به همت مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد و در محل دانشگاه یزد برگزار و در نهایت یک تیم به عنوان تیم برتر معرفی شده و به شرکت کنندگان نیز گواهی پایان دوره اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات