دفاع از طرح نوآورانه اجاق خورشیدی پرتابل قابل کنترل

دفاع از طرح نوآورانه اجاق خورشیدی پرتابل قابل کنترل

جلسه دفاع از طرح نوآورانه اجاق خورشیدی پرتابل قابل کنترل، شنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۸ در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این طرح یک اجاق خورشیدی از نوع متمرکز کننده بوده و قابلیت حمل و جابجایی دارد.

محمدرضا امراللهی، مجری طرح اجاق خورشیدی پرتابل قابل کنترل در توضیح طرح خود افزود: این اجاق از چهار صفحه ی مجزا تشکیل شده که بر روی یکدیگر سوار می شوند، همچنین پایه ی این اجاق قابل باز و بسته شدن است و این موضوع قابلیت حمل آن را فراهم می سازد.

گفتنی است، مرکز نوآوری با توجه به رسالت خود در حمایت از طرح های نوآورانه، طرح های ارائه شده توسط صاحبان ایده را در مرحله اول در شورای پذیرش مطرح و پس از تصویب، تسهیلات و حمایت هایی در اختیار آن ها قرار می دهد. در مرحله بعد صاحبان ایده پس از اجرایی کردن طرح، گزارشی از روند کار خود به این مرکز ارائه می کنند و با حمایت های مشاوران، طرح های خود را به صورت نمونه اولیه به اتمام می رسانند.

شایان ذکر است، در صورت اتمام موفق طرح ها، پارک علم و فناوری یزد مشاوره و حمایت های لازم برای ثبت اختراع را نیز در اختیار مجریان طرح قرار می دهد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات