بازدید مسئولین مناطق نفت خیز جنوب از پارک علم و فناوری خراسان

بازدید مسئولین مناطق نفت خیز جنوب از پارک علم و فناوری خراسان


مسئولین مناطق نفت خیز جنوب از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های حوزه انرژی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و‌امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ صبح سه شنبه ۲۸ آبان ماه سال جاری، مهندس کیانی مدیر تعمیرات، تجهیزات و فرایندهای صنعتی و مهندس مریخی مدیر بازرسی فنی مناطق نفت خیز جنوب از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرده و با مدیران عامل شرکت های مرکز رشد انرژی به گفت وگو نشستند.

مهندس تفضلی، معاون ایجاد و توسعه واحد های فناور پارک علم و فناوری خراسان ضمن معرفی جامع پارک بیان کرد: از ۳۵۰ شرکت پارک علم و فناوری خراسان، حدود ۶۰ شرکت در حوزه نفت و گاز فعالیت می کنند و این بازدید ها و گردهمایی ها اتفاق بسیار خوبی است که باعث هم افزایی بیشتر و کنار هم قراردادن شرکت ها می شود.

مهندس کیانی، مدیر تعمیرات، تجهیزات و فرایندهای صنعتی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: مناطق نفت خیز جنوب شامل ۵ شرکت بهره بردار تولید نفت و گاز می باشد و در ۴ استان کشور گستره دارد و بیشترین تولید نفت را دارد. وی خبر طرح ملی ۲۸ مخزن را عنوان کرد که تولید روزانه نفت را افزایش می دهد.

کیانی هدف از شرکت در این جلسه را شناسایی شرکت ها و کامل کردن بانک اطلاعاتی بیان کرد.

مهندس مریخی، مدیر بازرسی فنی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: مناطق نفت خیز ۷۵% نفت کشور را تامین می کنند و تجهیزات ارتباط مستقیمی با تولید نفت دارند و با توجه به شرایط تحریم، استمرار تولید بسیار مهم است و هدف مجموعه تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات با کمک شرکت های داخلی توانمند و بومی سازی قطعات است.

مهندس ذاکریان، مدیر مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان نیز به معرفی از شرکت های مرکز رشد انرژی پرداخت و دغدغه اصلی را با توجه به توانمندی شرکت ها، بحث ارتباط و انعقاد قرارداد حقوقی بیان کرد.

در پایان مسئولین از شرکت های مرکز رشد انرژی و نمایشگاه دستاوردهای شرکت ها در پارک خراسان بازدید کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات