رونمایی از کتاب نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران

مراسم رونمایی از کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران» فردا دوشنبه ۴ آذر همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر ، کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین» در مراسمی که همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در نظر گرفته شده،‌ فردا دوشنبه ۴ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

یکی از مهم‌ترین معیارها جهت ارزیابی توسعه کشورها میزان اهمیتی است که به زنان آن کشورها در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داده می‌شود.

این‌کتاب به کوشش انجمن زنان مدیر کارآفرین چاپ شده و در معرفی چند تن از زنانی است که توانسته‌اند کسب و کاری بومی در زمینه‌های مختلف در یکی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان راه‌اندازی کنند و گامی در راستای پیشرفت و اقتصادی منطقه‌ خود بردارند.

مراسم رونمایی از کتاب مذکور که با همکاری انجمن زنان مدیر کارآفرین و شهر کتاب برگزار می‌شود، با حضور و سخنرانی فریبا مهدیون، آسیه علی‌نژاد و شهلا لاهیجی همراه است که این سخنرانان در نشست مذکور، درباره اهمیت ثبت تجارب زنان کارآفرین، روند تدوین این کتاب و هفته جهانی کارآفرینی صحبت می‌کنند.

این‌برنامه فردا دوشنبه ۴ آذر از ساعت ۱۸ در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم، نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    منبع خبر

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات