برپایی این گونه نمایشگاه ها، حرکتی درجهت تامین دانایی سرزمینمان از دانش داخلی است.

برپایی این گونه نمایشگاه ها، حرکتی درجهت تامین دانایی سرزمینمان از دانش داخلی است.


دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان  در دومین روز از رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق، درجمع مسئولین شرکت برق منطقه ای و توزیع خراسان، پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های فناور و دانش بنیان گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها، حرکتی درجهت تامین دانایی سرزمینمان از دانش داخلی و بی اثر کردن تحریم ها است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان، در دومین روز از برگزاری رویداد "ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق" در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته، ضمن ابراز خرسندی از برپایی چنین نمایشگاهی، آن را حرکتی درجهت تامین دانایی سرزمینمان از دانش داخلی دانست و اظهار کرد: در این راه باید صبوری کرد تا این جریان، به جریانی مستمر و فرهنگ تبدیل شود و نیمه گمشده نمایشگاه ها یعنی فراهم کردن تقاضا در کنار عرضه فراهم گردد.

وی همکاری پارک علم و فناوری خراسان، برق منطقه ای و شرکت های دانش بنیان را حلقه های تکمیل زنجیره اقتصاد دانش بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی را اهرمی برای برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

مدنی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پیمان خطوط شرق و رئیس انجمن دانش بنیان استان، اقتصاد دانش بنیان در کشور را در حال حاضر گذار از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر کارایی و بهره وری تعریف کرد.

مدنی با اشاره به این که شرکت های فناور و دانش بنیان عضوی از اقتصاد دانش بنیان کشور هستند گفت: انجمن دانش بنیان استان خراسان رضوی در اردیبهشت ماه سال جاری به طور رسمی در کنار پارک علم و فناوری خراسان و با هدف حمایت و صیانت از شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق درجهت توسعه دانش بنیانی در استان، تاسیس شد.

این رویداد بخش های متنوعی دارد و سعی شده طراحی آن به نحوی باشد که ارتباط موثری بین شرکت های دانش بنیان، فناوران و تولیدکنندگان و شرکت های بزرگ صنعت برق ایجاد شود.

مهم‌ترین بخش های این رویداد عبارتند از:

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات